PEUGEOT 407 Sedan

PEUGEOT 407 Sedan

PEUGEOT 407 Sedan

Model był produkowany od 2004 do 2011 roku. W tym czasie powstały 2 generacje tego modelu. PEUGEOT 407 Sedan to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 80 do 155 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc modelu PEUGEOT 407 Sedan wynosi od 109 do 211 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 197 do 243 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 9,6 do 13,5 s. Silnik PEUGEOT 407 Sedan jest rzędowy lub układ v posiadający od 4 do 6 cylidrów o pojemności od 1560 do 2946 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 407 Sedan przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 407 Sedan osiąga moment obrotowy od 160 do 440 Nm. PEUGEOT 407 Sedan posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 407 Sedan to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie PEUGEOT 407 Sedan w zależności od wersji silnika, waha się od 8,1 do 9,9 l na 100km. Warto nadmienić, że PEUGEOT 407 Sedan posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: od 4676 do 4691 mm długości, 1811 mm szerokości, od 1445 do 1455 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 407 Sedan

Ocena ogólna:
(34 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Generacje PEUGEOT 407 Sedan

Zdjęcia PEUGEOT 407 Sedan

PEUGEOT 407 - Wiadomości

Kupujemy używane: Peugeot 407 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
&#x02022; Używany Peugeot 407 - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Wśród używanych, bardzo atrakcyjne ceny względem poziomu wyposażenia, roku produkcji czy segmentu, prezentują auta francuskie. Wyraźnie tańsze od niemieckich czy japońskich konkurentów, które wbrew pozorom nie są awaryjne, jak głosi stereotyp.<br>&#x02022; Jak sprawuje się używany Peugeot 407?

Kupujemy używane - Peugeot 407 kontra Citroen C5 I FL. Francuska klasa średnia w dobrej cenie
Wśród używanych, bardzo atrakcyjne ceny względem poziomu wyposażenia, roku produkcji czy segmentu, prezentują auta francuskie. Wyraźnie tańsze od niemieckich czy japońskich konkurentów, które wbrew pozorom nie są awaryjne, jak głosi stereotyp. Koncern PSA zamiast Volkswagena Passata proponuje Citroena C5 i Peugeota 407. Sprawdźmy, czy warto zainwestować w auta kosztujące w bazowych specyfikacjach zaledwie kilka tysięcy złotych.