PEUGEOT 407 2.0 HDI Sport aut n.gama Kombi SW I 136KM

PEUGEOT 407 2.0 HDI Sport aut n.gama Kombi SW I 136KM (diesel) (2006 - 2008)

PEUGEOT 407 2.0 HDI Sport aut n.gama Kombi SW I 136KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2006 do 2008 roku. PEUGEOT 407 2.0 HDI Sport aut n.gama Kombi SW I to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 100 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PEUGEOT 407 2.0 HDI Sport aut n.gama Kombi SW I wynosi 136 KM. Silnik PEUGEOT 407 2.0 HDI Sport aut n.gama Kombi SW I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 407 2.0 HDI Sport aut n.gama Kombi SW I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 407 2.0 HDI Sport aut n.gama Kombi SW I osiąga moment obrotowy 320 Nm. PEUGEOT 407 2.0 HDI Sport aut n.gama Kombi SW I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 407 2.0 HDI Sport aut n.gama Kombi SW I to diesel.

Warto nadmienić, że PEUGEOT 407 2.0 HDI Sport aut n.gama Kombi SW I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1654 litrów. Wymiary samochodu: 4763 mm długości, 1811 mm szerokości, 1486 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 407 2.0 HDI Sport aut n.gama Kombi SW I 136KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne PEUGEOT 407 2.0 HDI Sport aut n.gama Kombi SW I 136KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 136 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary PEUGEOT 407 2.0 HDI Sport aut n.gama Kombi SW I 136KM (diesel)

Długość 4763 mm
Szerokość 1811 mm
Rozstaw osi 2725 mm
Wysokość 1486 mm
Masa własna 1688 kg
Masa całkowita 2215 kg

Wyposażenie PEUGEOT 407 2.0 HDI Sport aut n.gama Kombi SW I 136KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Szyba przednia atermiczna + czujnik deszczu i świateł 2008 Standard
Lakier metalik 2008 Standard (w pakiecie) 2 100 PLN
Automatyczne włączanie świateł (czujnik zmierzchu) 2008 Standard (indywidualny)
Czujnik deszczu (automatycznie włączane wycieraczki) 2008 Standard (indywidualny)
Szyba przednia atermiczna 2008 Standard (indywidualny)
Alarm 2008 Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
Czujnik ciśnienia w oponach 2008 Standard
Tylny podłokietnik ze schowkiem 2008 Standard
Pakiet Premium 2008 Standard (w pakiecie) 2 200 PLN
Pakiet Widoczność 2008 Standard

Ceny PEUGEOT 407 2.0 HDI Sport aut n.gama Kombi SW I 136KM (diesel)

lipiec 2008 - wrzesień 2008 106 160 PLN
sierpień 2007 - czerwiec 2008 120 760 PLN
styczeń 2007 - lipiec 2007 121 500 PLN
październik 2006 - styczeń 2007 110 400 PLN

Zdjęcia PEUGEOT 407 2.0 HDI Sport aut n.gama Kombi SW I 136KM (diesel)

Inne wersje sw-generacja-i

PEUGEOT 407 - Wiadomości

Kupujemy używane: Peugeot 407 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
&#x02022; Używany Peugeot 407 - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Wśród używanych, bardzo atrakcyjne ceny względem poziomu wyposażenia, roku produkcji czy segmentu, prezentują auta francuskie. Wyraźnie tańsze od niemieckich czy japońskich konkurentów, które wbrew pozorom nie są awaryjne, jak głosi stereotyp.<br>&#x02022; Jak sprawuje się używany Peugeot 407?

Kupujemy używane - Peugeot 407 kontra Citroen C5 I FL. Francuska klasa średnia w dobrej cenie
Wśród używanych, bardzo atrakcyjne ceny względem poziomu wyposażenia, roku produkcji czy segmentu, prezentują auta francuskie. Wyraźnie tańsze od niemieckich czy japońskich konkurentów, które wbrew pozorom nie są awaryjne, jak głosi stereotyp. Koncern PSA zamiast Volkswagena Passata proponuje Citroena C5 i Peugeota 407. Sprawdźmy, czy warto zainwestować w auta kosztujące w bazowych specyfikacjach zaledwie kilka tysięcy złotych.