PEUGEOT 407 Kombi

PEUGEOT 407 Kombi

PEUGEOT 407 Kombi

Model był produkowany od 2004 do 2011 roku. W tym czasie powstały 2 generacje tego modelu. PEUGEOT 407 Kombi to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 80 do 155 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc modelu PEUGEOT 407 Kombi wynosi od 109 do 211 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 197 do 243 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 9,6 do 13,5 s. Silnik PEUGEOT 407 Kombi jest rzędowy lub układ v posiadający od 4 do 6 cylidrów o pojemności od 1560 do 2946 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 407 Kombi przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 407 Kombi osiąga moment obrotowy od 163 do 440 Nm. PEUGEOT 407 Kombi posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 407 Kombi to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie PEUGEOT 407 Kombi w zależności od wersji silnika, waha się od 8,1 do 9,9 l na 100km. Warto nadmienić, że PEUGEOT 407 Kombi posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą od 1365 do 1654 litrów. Wymiary samochodu: od 4675 do 4765 mm długości, 1811 mm szerokości, od 1445 do 1494 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 407 Kombi

Ocena ogólna:
(34 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Generacje PEUGEOT 407 Kombi

Zdjęcia PEUGEOT 407 Kombi

PEUGEOT 407 - Wiadomości

Kupujemy używane: Peugeot 407 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
&#x02022; Używany Peugeot 407 - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Wśród używanych, bardzo atrakcyjne ceny względem poziomu wyposażenia, roku produkcji czy segmentu, prezentują auta francuskie. Wyraźnie tańsze od niemieckich czy japońskich konkurentów, które wbrew pozorom nie są awaryjne, jak głosi stereotyp.<br>&#x02022; Jak sprawuje się używany Peugeot 407?

Kupujemy używane - Peugeot 407 kontra Citroen C5 I FL. Francuska klasa średnia w dobrej cenie
Wśród używanych, bardzo atrakcyjne ceny względem poziomu wyposażenia, roku produkcji czy segmentu, prezentują auta francuskie. Wyraźnie tańsze od niemieckich czy japońskich konkurentów, które wbrew pozorom nie są awaryjne, jak głosi stereotyp. Koncern PSA zamiast Volkswagena Passata proponuje Citroena C5 i Peugeota 407. Sprawdźmy, czy warto zainwestować w auta kosztujące w bazowych specyfikacjach zaledwie kilka tysięcy złotych.