PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech GPF Allure SS EAT8 Kombi II 130KM

PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech GPF Allure SS EAT8 Kombi II 130KM (benzyna) (2018 - obecnie)

PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech GPF Allure SS EAT8 Kombi II 130KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech GPF Allure SS EAT8 Kombi II to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech GPF Allure SS EAT8 Kombi II to od 96 900 do 99 700 PLN.

Moc maksymalna wynosi 96 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech GPF Allure SS EAT8 Kombi II wynosi 130 KM. Silnik PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech GPF Allure SS EAT8 Kombi II jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1199 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech GPF Allure SS EAT8 Kombi II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech GPF Allure SS EAT8 Kombi II osiąga moment obrotowy 230 Nm. PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech GPF Allure SS EAT8 Kombi II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech GPF Allure SS EAT8 Kombi II to benzyna.

Warto nadmienić, że PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech GPF Allure SS EAT8 Kombi II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1606 litrów. Wymiary samochodu: 4585 mm długości, 1863 mm szerokości, 1472 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech GPF Allure SS EAT8 Kombi II 130KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech GPF Allure SS EAT8 Kombi II 130KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 130 KM
Momen obrotowy 230 Nm
Pojemność skokowa silnika 1199 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech GPF Allure SS EAT8 Kombi II 130KM (benzyna)

Długość 4585 mm
Szerokość od 1863 mm do 2043 mm
Rozstaw osi 2730 mm
Wysokość 1472 mm
Masa własna 1295 kg
Masa całkowita 1750 kg

Wyposażenie PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech GPF Allure SS EAT8 Kombi II 130KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Felgi stalowe 16 z ogumieniem 2019 - obecnie Standard
Pakiet VisioPark 1 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Pakiet VisioPark 1 2019 - obecnie Standard
Pakiet Black 2019 - obecnie Standard
Pakiet Black 2019 - obecnie Standard
Mirror Screen + Odtwarzacz CD 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
ABS 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Elektryczne podnoszenie szyb, przód 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
ESP - system stabilizacji toru jazdy 2018 - obecnie Standard (indywidualny)

Ceny PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech GPF Allure SS EAT8 Kombi II 130KM (benzyna)

maj 2019 - obecnie 99 700 PLN
marzec 2019 - kwiecień 2019 97 400 PLN
luty 2018 - luty 2019 96 900 PLN

Zdjęcia PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech GPF Allure SS EAT8 Kombi II 130KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje sw-generacja-ii

PEUGEOT 308 - Wiadomości

Kupujemy używane Peugeot 308 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używany Peugeot 308 II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Peugeot 308 to ciekawa alternatywa dla VW Golfa czy Opla Astry. Podpowiadamy, co w używanym Peugeocie 308 II psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić.

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów
Ciekawą i odczuwalnie tańszą alternatywą dla VW Golfa czy Opla Astry są propozycje francuskich producentów, oferujące już w standardzie zdecydowanie wyższy poziom wyposażenia dodatkowego. Pozytywne opinie specjalistów i użytkowników zbierają kompakty autorstwa Francuzów - Peugeot 308 drugiej generacji i Renault Megane III, dostępne w kilku wersjach nadwoziowych i napędowych.

Opinie Moto.pl: Peugeot 308 SW GT - praktyczne kombi, które nie dało sobie stępić pazurów
W większości kompaktowe kombi to samochody z założenia nudne. W końcu pierwsze skrzypce mają w nich grać walory praktyczne. Jednak nowy Peugeot 308 SW w wersji GT to auto, które nie zapomina o emocjach.