PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech Allure SS Kombi II 130KM

PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech Allure SS Kombi II 130KM (benzyna) (2017 - 2018)

PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech Allure SS Kombi II 130KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2017 do 2018 roku. PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech Allure SS Kombi II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 96 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech Allure SS Kombi II wynosi 130 KM. Silnik PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech Allure SS Kombi II jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1199 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech Allure SS Kombi II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech Allure SS Kombi II osiąga moment obrotowy 230 Nm. PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech Allure SS Kombi II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech Allure SS Kombi II to benzyna.

Średnie spalanie PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech Allure SS Kombi II wynosi około 4,6 l na 100km. Warto nadmienić, że PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech Allure SS Kombi II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1606 litrów. Wymiary samochodu: 4585 mm długości, 1863 mm szerokości, 1472 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech Allure SS Kombi II 130KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech Allure SS Kombi II 130KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,6 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,8 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,9 l/100km

Dane techniczne PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech Allure SS Kombi II 130KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 130 KM
Momen obrotowy 230 Nm
Pojemność skokowa silnika 1199 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55 R16 88H
Rozmiar felgi R16; R17; R18
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech Allure SS Kombi II 130KM (benzyna)

Długość 4585 mm
Szerokość od 1863 mm do 2043 mm
Rozstaw osi 2730 mm
Wysokość 1472 mm
Masa własna 1270 kg
Masa całkowita 1720 kg

Wyposażenie PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech Allure SS Kombi II 130KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
System bezkluczykowego dostępu do auta (ADML), uruchamianie pojazdu za pomocą przycisku START 2018 - obecnie Standard
Gniazdo USB 2018 - obecnie Standard
System Peugeot Connect SOS & Assistance 2018 - obecnie Standard
System bezkluczykowego dostępu do auta (ADML), uruchamianie pojazdu za pomocą przycisku START 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
System Peugeot Connect SOS & Assistance 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Pakiet Drive Assist 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 100 PLN
Automatyczne włączanie świateł 2018 - obecnie Standard
Pakiet Sport 2018 - obecnie Standard
Mirror Screen + Tuner cyfrowy DAB + odtwarzacz CD 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 400 PLN
Mirror Screen + Tuner cyfrowy DAB 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 800 PLN

Ceny PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech Allure SS Kombi II 130KM (benzyna)

styczeń 2018 88 900 PLN
lipiec 2017 - grudzień 2017 88 300 PLN

Zdjęcia PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech Allure SS Kombi II 130KM (benzyna)

PEUGEOT 308 SW II kombi biały tylny
PEUGEOT 308 SW II kombi biały przedni lewy
PEUGEOT 308 SW II kombi biały przedni lewy
PEUGEOT 308 SW II kombi niebieski jasny tylny prawy

Inne wersje sw-generacja-ii

PEUGEOT 308 - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Peugeot 308 Allure 1.2 PureTech 130. Wciąż na posterunku
Peugeot 308 wszedł do produkcji sześć lat temu. W segmencie C, gdzie jego najgroźniejsi konkurenci otrzymali niedawno nowe generacje, to szmat czasu. Czy 308 to wciąż ciekawy wybór w klasie kompakt?

Kupujemy używane Peugeot 308 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używany Peugeot 308 II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Peugeot 308 to ciekawa alternatywa dla VW Golfa czy Opla Astry. Podpowiadamy, co w używanym Peugeocie 308 II psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić.