PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Active STT Kombi SW II 112KM

PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Active STT Kombi SW II 112KM (diesel) (2011 - 2013)

PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Active STT Kombi SW II 112KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2011 do 2013 roku. PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Active STT Kombi SW II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 82 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Active STT Kombi SW II wynosi 112 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 185 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 12,5 s. Silnik PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Active STT Kombi SW II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1560 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Active STT Kombi SW II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Active STT Kombi SW II osiąga moment obrotowy 270 Nm. PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Active STT Kombi SW II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Active STT Kombi SW II to diesel.

Średnie spalanie PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Active STT Kombi SW II wynosi około 4,7 l na 100km. Warto nadmienić, że PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Active STT Kombi SW II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 2149 litrów. Wymiary samochodu: 4500 mm długości, 1815 mm szerokości, 1555 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Active STT Kombi SW II 112KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Active STT Kombi SW II 112KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,7 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,1 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,9 l/100km

Dane techniczne PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Active STT Kombi SW II 112KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 12,5 s
Prędkość maksymalna 185 km/h
Moc 112 KM
Momen obrotowy 270 Nm
Pojemność skokowa silnika 1560 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 60
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55R 16V
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Active STT Kombi SW II 112KM (diesel)

Długość 4500 mm
Szerokość od 1815 mm do 2038 mm
Rozstaw osi 2708 mm
Wysokość 1555 mm
Masa własna 1485 kg
Masa całkowita 2145 kg

Wyposażenie PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Active STT Kombi SW II 112KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
WIP Nav, pakiet 2013 Standard (w pakiecie) 4 300 PLN
WIP Com 3D, pakiet 2013 Standard
Pakiet Vision 2013 Standard
Pakiet Półskórzany 2013 Standard
Pakiet Skórzany 2013 Standard
Pakiet Miejski 2 2013 Standard
Pakiet Easy Tech+ 2013 Standard
WIP Bluetooth z Peugeot Connect SOS & Assistance, pakiet 2013 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Pakiet Miejski 2 2013 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Lakier metalik 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 950 PLN

Ceny PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Active STT Kombi SW II 112KM (diesel)

styczeń 2013 - październik 2013 86 100 PLN
marzec 2012 - grudzień 2012 85 400 PLN
listopad 2011 - luty 2012 84 600 PLN
kwiecień 2011 - październik 2011 84 400 PLN

Zdjęcia PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Active STT Kombi SW II 112KM (diesel)

Inne wersje sw-generacja-ii

PEUGEOT 308 - Wiadomości

Kupujemy używane Peugeot 308 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używany Peugeot 308 II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Peugeot 308 to ciekawa alternatywa dla VW Golfa czy Opla Astry. Podpowiadamy, co w używanym Peugeocie 308 II psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić.

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów
Ciekawą i odczuwalnie tańszą alternatywą dla VW Golfa czy Opla Astry są propozycje francuskich producentów, oferujące już w standardzie zdecydowanie wyższy poziom wyposażenia dodatkowego. Pozytywne opinie specjalistów i użytkowników zbierają kompakty autorstwa Francuzów - Peugeot 308 drugiej generacji i Renault Megane III, dostępne w kilku wersjach nadwoziowych i napędowych.

Opinie Moto.pl: Peugeot 308 SW GT - praktyczne kombi, które nie dało sobie stępić pazurów
W większości kompaktowe kombi to samochody z założenia nudne. W końcu pierwsze skrzypce mają w nich grać walory praktyczne. Jednak nowy Peugeot 308 SW w wersji GT to auto, które nie zapomina o emocjach.