PEUGEOT 308 2.0 HDi Premium aut Kombi SW I 136KM

PEUGEOT 308 2.0 HDi Premium aut Kombi SW I 136KM (diesel) (2010)

PEUGEOT 308 2.0 HDi Premium aut Kombi SW I 136KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2010 roku. PEUGEOT 308 2.0 HDi Premium aut Kombi SW I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 100 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PEUGEOT 308 2.0 HDi Premium aut Kombi SW I wynosi 136 KM. Silnik PEUGEOT 308 2.0 HDi Premium aut Kombi SW I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 308 2.0 HDi Premium aut Kombi SW I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 308 2.0 HDi Premium aut Kombi SW I osiąga moment obrotowy 320 Nm. PEUGEOT 308 2.0 HDi Premium aut Kombi SW I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 308 2.0 HDi Premium aut Kombi SW I to diesel.

Warto nadmienić, że PEUGEOT 308 2.0 HDi Premium aut Kombi SW I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 2149 litrów. Wymiary samochodu: 4500 mm długości, 1815 mm szerokości, 1555 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 308 2.0 HDi Premium aut Kombi SW I 136KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne PEUGEOT 308 2.0 HDi Premium aut Kombi SW I 136KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 136 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary PEUGEOT 308 2.0 HDi Premium aut Kombi SW I 136KM (diesel)

Długość 4500 mm
Szerokość od 1815 mm do 2038 mm
Rozstaw osi 2708 mm
Wysokość 1555 mm
Masa własna 1600 kg
Masa całkowita 2240 kg

Wyposażenie PEUGEOT 308 2.0 HDi Premium aut Kombi SW I 136KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2010 Standard
Airbag - 4 sztuki 2010 Standard (indywidualny)
Siatka zabezpieczająca bagaż 2010 Standard
Dach szklany, panoramiczny 2010 Standard (indywidualny)
Elektryczna blokada drzwi tylnych 2010 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego - progresywne 2010 Standard (indywidualny)
System wspomagania hamowania awaryjnego 2010 Standard (indywidualny)
Dyfuzor zapachów 2010 Standard
ABS 2010 Standard (indywidualny)
Elektryczne podnoszenie szyb, przód 2010 Standard

Cena PEUGEOT 308 2.0 HDi Premium aut Kombi SW I 136KM (diesel)

czerwiec 2010 - wrzesień 2010 84 100 PLN

Zdjęcia PEUGEOT 308 2.0 HDi Premium aut Kombi SW I 136KM (diesel)

Inne wersje sw-generacja-i

PEUGEOT 308 - Wiadomości

Kupujemy używane Peugeot 308 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używany Peugeot 308 II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Peugeot 308 to ciekawa alternatywa dla VW Golfa czy Opla Astry. Podpowiadamy, co w używanym Peugeocie 308 II psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić.

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów
Ciekawą i odczuwalnie tańszą alternatywą dla VW Golfa czy Opla Astry są propozycje francuskich producentów, oferujące już w standardzie zdecydowanie wyższy poziom wyposażenia dodatkowego. Pozytywne opinie specjalistów i użytkowników zbierają kompakty autorstwa Francuzów - Peugeot 308 drugiej generacji i Renault Megane III, dostępne w kilku wersjach nadwoziowych i napędowych.

Opinie Moto.pl: Peugeot 308 SW GT - praktyczne kombi, które nie dało sobie stępić pazurów
W większości kompaktowe kombi to samochody z założenia nudne. W końcu pierwsze skrzypce mają w nich grać walory praktyczne. Jednak nowy Peugeot 308 SW w wersji GT to auto, które nie zapomina o emocjach.