PEUGEOT 308 1.6 HDi Premium Kombi SW I 92KM (diesel) (2010 - 2011)

PEUGEOT 308 1.6 HDi Premium Kombi SW I 92KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2010 do 2011 roku. PEUGEOT 308 1.6 HDi Premium Kombi SW I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 68 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PEUGEOT 308 1.6 HDi Premium Kombi SW I wynosi 92 KM. Silnik PEUGEOT 308 1.6 HDi Premium Kombi SW I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1560 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 308 1.6 HDi Premium Kombi SW I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 308 1.6 HDi Premium Kombi SW I osiąga moment obrotowy 215 Nm. PEUGEOT 308 1.6 HDi Premium Kombi SW I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 308 1.6 HDi Premium Kombi SW I to diesel.

Warto nadmienić, że PEUGEOT 308 1.6 HDi Premium Kombi SW I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 2149 litrów. Wymiary samochodu: 4500 mm długości, 1815 mm szerokości, 1555 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 308 1.6 HDi Premium Kombi SW I 92KM (diesel)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne PEUGEOT 308 1.6 HDi Premium Kombi SW I 92KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 92 KM
Momen obrotowy 215 Nm
Pojemność skokowa silnika 1560 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary PEUGEOT 308 1.6 HDi Premium Kombi SW I 92KM (diesel)

Długość 4500 mm
Szerokość od 1815 mm do 2038 mm
Rozstaw osi 2708 mm
Wysokość 1555 mm
Masa własna 1378 kg
Masa całkowita 1948 kg

Wyposażenie PEUGEOT 308 1.6 HDi Premium Kombi SW I 92KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2011 Standard (w pakiecie) 1 800 PLN
ESP - system stabilizacji toru jazdy 2011 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Czujniki odległości przy parkowaniu - tył 2011 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Alarm + superzamek centralny 2011 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Ogrzewanie przednich foteli 2011 Standard (w pakiecie) 700 PLN
Kurtyny powietrzne 2011 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
2 fotele w 3. rzędzie siedzeń 2011 Standard (w pakiecie) 2 400 PLN
Lakier perłowy specjalny - Czerwony Babylone 2011 Standard (w pakiecie) 2 100 PLN
Tempomat z organicznikiem prędkości 2011 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Siatka zabezpieczająca bagaż 2011 Standard (w pakiecie) 450 PLN

Ceny PEUGEOT 308 1.6 HDi Premium Kombi SW I 92KM (diesel)

kwiecień 2011 - grudzień 2011 76 800 PLN
styczeń 2011 - marzec 2011 76 200 PLN
wrzesień 2010 - grudzień 2010 69 000 PLN

Zdjęcia PEUGEOT 308 1.6 HDi Premium Kombi SW I 92KM (diesel)

Inne wersje sw-generacja-i

PEUGEOT 308 - Wiadomości

Kupujemy używane Peugeot 308 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używany Peugeot 308 II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Peugeot 308 to ciekawa alternatywa dla VW Golfa czy Opla Astry. Podpowiadamy, co w używanym Peugeocie 308 II psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić.

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów
Ciekawą i odczuwalnie tańszą alternatywą dla VW Golfa czy Opla Astry są propozycje francuskich producentów, oferujące już w standardzie zdecydowanie wyższy poziom wyposażenia dodatkowego. Pozytywne opinie specjalistów i użytkowników zbierają kompakty autorstwa Francuzów - Peugeot 308 drugiej generacji i Renault Megane III, dostępne w kilku wersjach nadwoziowych i napędowych.

Opinie Moto.pl: Peugeot 308 SW GT - praktyczne kombi, które nie dało sobie stępić pazurów
W większości kompaktowe kombi to samochody z założenia nudne. W końcu pierwsze skrzypce mają w nich grać walory praktyczne. Jednak nowy Peugeot 308 SW w wersji GT to auto, które nie zapomina o emocjach.