PEUGEOT 308 Kombi II (2011 - 2014)

PEUGEOT 308 Kombi II

Generacja była produkowana od 2011 do 2014 roku. PEUGEOT 308 Kombi II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 68 do 88 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji PEUGEOT 308 Kombi II wynosi od 92 do 120 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 177 do 196 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 10,2 do 15,2 s. Silnik PEUGEOT 308 Kombi II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1397 do 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 308 Kombi II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 308 Kombi II osiąga moment obrotowy od 136 do 270 Nm. PEUGEOT 308 Kombi II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 308 Kombi II to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie PEUGEOT 308 Kombi II w zależności od wersji silnika, waha się od 3,7 do 6,7 l na 100km. Warto nadmienić, że PEUGEOT 308 Kombi II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 2149 litrów. Wymiary samochodu: 4500 mm długości, 1815 mm szerokości, 1555 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 308 Kombi II

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników PEUGEOT 308 Kombi II

Zdjęcia PEUGEOT 308 Kombi II

PEUGEOT 308 - Wiadomości

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów
Ciekawą i odczuwalnie tańszą alternatywą dla VW Golfa czy Opla Astry są propozycje francuskich producentów, oferujące już w standardzie zdecydowanie wyższy poziom wyposażenia dodatkowego. Pozytywne opinie specjalistów i użytkowników zbierają kompakty autorstwa Francuzów - Peugeot 308 drugiej generacji i Renault Megane III, dostępne w kilku wersjach nadwoziowych i napędowych.

Opinie Moto.pl: Peugeot 308 SW GT - praktyczne kombi, które nie dało sobie stępić pazurów
W większości kompaktowe kombi to samochody z założenia nudne. W końcu pierwsze skrzypce mają w nich grać walory praktyczne. Jednak nowy Peugeot 308 SW w wersji GT to auto, które nie zapomina o emocjach.

Opinie Moto.pl: Peugeot 308 1.2 PureTech 130 KM EAT8 - komfortowo przed siebie
Nowy Peugeot 308 gościł już w naszej redakcji w kilku konfiguracjach, ale teraz mieliśmy okazję sprawdzić popularny silnik 1.2 PureTech z zupełnie nowym 8-biegowym automatem. Jak sprawuje się ten duet?