PEUGEOT 308 1.6 Trendy Kombi I 122KM (benzyna) (2010 - 2011)

PEUGEOT 308 1.6 Trendy Kombi I 122KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2010 do 2011 roku. PEUGEOT 308 1.6 Trendy Kombi I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 90 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PEUGEOT 308 1.6 Trendy Kombi I wynosi 122 KM. Silnik PEUGEOT 308 1.6 Trendy Kombi I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 308 1.6 Trendy Kombi I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 308 1.6 Trendy Kombi I osiąga moment obrotowy 160 Nm. PEUGEOT 308 1.6 Trendy Kombi I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 308 1.6 Trendy Kombi I to benzyna.

Warto nadmienić, że PEUGEOT 308 1.6 Trendy Kombi I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 2149 litrów. Wymiary samochodu: 4500 mm długości, 1815 mm szerokości, 1555 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 308 1.6 Trendy Kombi I 122KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne PEUGEOT 308 1.6 Trendy Kombi I 122KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 122 KM
Momen obrotowy 160 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary PEUGEOT 308 1.6 Trendy Kombi I 122KM (benzyna)

Długość 4500 mm
Szerokość od 1815 mm do 2038 mm
Rozstaw osi 2708 mm
Wysokość 1555 mm
Masa własna 1362 kg
Masa całkowita 1922 kg

Wyposażenie PEUGEOT 308 1.6 Trendy Kombi I 122KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2011 Standard (w pakiecie) 1 800 PLN
ESP - system stabilizacji toru jazdy 2011 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Czujniki odległości przy parkowaniu - tył 2011 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa 2011 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Felgi aluminiowe 16 z ogumieniem 2011 Standard (w pakiecie) 2 300 PLN
Ogrzewanie przednich foteli 2011 Standard (w pakiecie) 700 PLN
Kurtyny powietrzne 2011 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Siatka zabezpieczająca bagaż 2011 Standard (w pakiecie) 450 PLN
Nawigacja satelitarna z kolorowym wyświetlaczem, zmieniarka, bluetooth, pakiet (WIP NAV) 2011 Standard (w pakiecie) 4 320 PLN
Nawigacja satelitarna z kolorowym wyświetlaczem + bluetooth, pakiet (WIP NAV) 2011 Standard (w pakiecie) 3 300 PLN

Ceny PEUGEOT 308 1.6 Trendy Kombi I 122KM (benzyna)

kwiecień 2011 - grudzień 2011 64 700 PLN
styczeń 2011 - marzec 2011 64 100 PLN
czerwiec 2010 - grudzień 2010 57 000 PLN

Zdjęcia PEUGEOT 308 1.6 Trendy Kombi I 122KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

PEUGEOT 308 - Wiadomości

Kupujemy używane Peugeot 308 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używany Peugeot 308 II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Peugeot 308 to ciekawa alternatywa dla VW Golfa czy Opla Astry. Podpowiadamy, co w używanym Peugeocie 308 II psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić.

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów
Ciekawą i odczuwalnie tańszą alternatywą dla VW Golfa czy Opla Astry są propozycje francuskich producentów, oferujące już w standardzie zdecydowanie wyższy poziom wyposażenia dodatkowego. Pozytywne opinie specjalistów i użytkowników zbierają kompakty autorstwa Francuzów - Peugeot 308 drugiej generacji i Renault Megane III, dostępne w kilku wersjach nadwoziowych i napędowych.

Opinie Moto.pl: Peugeot 308 SW GT - praktyczne kombi, które nie dało sobie stępić pazurów
W większości kompaktowe kombi to samochody z założenia nudne. W końcu pierwsze skrzypce mają w nich grać walory praktyczne. Jednak nowy Peugeot 308 SW w wersji GT to auto, które nie zapomina o emocjach.