PEUGEOT 308 1.6 Millesim 200 Kombi I 120KM (benzyna) (2010)

PEUGEOT 308 1.6 Millesim 200 Kombi I 120KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2010 roku. PEUGEOT 308 1.6 Millesim 200 Kombi I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 88 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PEUGEOT 308 1.6 Millesim 200 Kombi I wynosi 120 KM. Silnik PEUGEOT 308 1.6 Millesim 200 Kombi I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 308 1.6 Millesim 200 Kombi I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 308 1.6 Millesim 200 Kombi I osiąga moment obrotowy 160 Nm. PEUGEOT 308 1.6 Millesim 200 Kombi I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 308 1.6 Millesim 200 Kombi I to benzyna.

Warto nadmienić, że PEUGEOT 308 1.6 Millesim 200 Kombi I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 2149 litrów. Wymiary samochodu: 4500 mm długości, 1815 mm szerokości, 1555 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 308 1.6 Millesim 200 Kombi I 120KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne PEUGEOT 308 1.6 Millesim 200 Kombi I 120KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 120 KM
Momen obrotowy 160 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary PEUGEOT 308 1.6 Millesim 200 Kombi I 120KM (benzyna)

Długość 4500 mm
Szerokość od 1815 mm do 2038 mm
Rozstaw osi 2708 mm
Wysokość 1555 mm
Masa własna 1362 kg
Masa całkowita 1922 kg

Wyposażenie PEUGEOT 308 1.6 Millesim 200 Kombi I 120KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Elektryczna blokada drzwi tylnych 2010 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego - progresywne 2010 Standard (indywidualny)
System wspomagania hamowania awaryjnego 2010 Standard (indywidualny)
ABS 2010 Standard (indywidualny)
Elektryczne podnoszenie szyb, przód 2010 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2010 Standard (indywidualny)
Fotel kierowcy z mech. regulacją wysokości 2010 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2010 Standard (w pakiecie) 1 800 PLN
Światła przeciwmgielne 2010 Standard (indywidualny)
Listwy boczne w kolorze nadwozia 2010 Standard (indywidualny)

Cena PEUGEOT 308 1.6 Millesim 200 Kombi I 120KM (benzyna)

maj 2010 - wrzesień 2010 58 500 PLN

Zdjęcia PEUGEOT 308 1.6 Millesim 200 Kombi I 120KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

PEUGEOT 308 - Wiadomości

Kupujemy używane Peugeot 308 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używany Peugeot 308 II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Peugeot 308 to ciekawa alternatywa dla VW Golfa czy Opla Astry. Podpowiadamy, co w używanym Peugeocie 308 II psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić.

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów
Ciekawą i odczuwalnie tańszą alternatywą dla VW Golfa czy Opla Astry są propozycje francuskich producentów, oferujące już w standardzie zdecydowanie wyższy poziom wyposażenia dodatkowego. Pozytywne opinie specjalistów i użytkowników zbierają kompakty autorstwa Francuzów - Peugeot 308 drugiej generacji i Renault Megane III, dostępne w kilku wersjach nadwoziowych i napędowych.

Opinie Moto.pl: Peugeot 308 SW GT - praktyczne kombi, które nie dało sobie stępić pazurów
W większości kompaktowe kombi to samochody z założenia nudne. W końcu pierwsze skrzypce mają w nich grać walory praktyczne. Jednak nowy Peugeot 308 SW w wersji GT to auto, które nie zapomina o emocjach.