PEUGEOT 308 CC 1.6 Sport Kabriolet I 120KM (benzyna) (2009 - 2010)

PEUGEOT 308 CC 1.6 Sport Kabriolet I 120KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2009 do 2010 roku. PEUGEOT 308 CC 1.6 Sport Kabriolet I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 88 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PEUGEOT 308 CC 1.6 Sport Kabriolet I wynosi 120 KM. Silnik PEUGEOT 308 CC 1.6 Sport Kabriolet I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 308 CC 1.6 Sport Kabriolet I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 308 CC 1.6 Sport Kabriolet I osiąga moment obrotowy 160 Nm. PEUGEOT 308 CC 1.6 Sport Kabriolet I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 308 CC 1.6 Sport Kabriolet I to benzyna.

Warto nadmienić, że PEUGEOT 308 CC 1.6 Sport Kabriolet I posiada 2 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1201 litrów. Wymiary samochodu: 4276 mm długości, 2038 mm szerokości, 1498 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 308 CC 1.6 Sport Kabriolet I 120KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne PEUGEOT 308 CC 1.6 Sport Kabriolet I 120KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 5
Moc 120 KM
Momen obrotowy 160 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary PEUGEOT 308 CC 1.6 Sport Kabriolet I 120KM (benzyna)

Długość 4276 mm
Szerokość 2038 mm
Rozstaw osi 2608 mm
Wysokość 1498 mm
Masa własna 1555 kg
Masa całkowita 1885 kg

Wyposażenie PEUGEOT 308 CC 1.6 Sport Kabriolet I 120KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Lampy doświetlające zakręty 2009 - 2010 Standard
Uchwyty ISOFIX do mocowania fotelika dziecięcego - tył 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
ABS 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Elektryczne podnoszenie szyb, przód 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 1 800 PLN
Lakier uni 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
ESP - system stabilizacji toru jazdy 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Automatyczne włączanie świateł (czujnik zmierzchu) 2009 - 2010 Standard

Cena PEUGEOT 308 CC 1.6 Sport Kabriolet I 120KM (benzyna)

czerwiec 2009 - maj 2010 88 200 PLN

Zdjęcia PEUGEOT 308 CC 1.6 Sport Kabriolet I 120KM (benzyna)

Inne wersje cc-generacja-i

PEUGEOT 308 - Wiadomości

Kupujemy używane Peugeot 308 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używany Peugeot 308 II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Peugeot 308 to ciekawa alternatywa dla VW Golfa czy Opla Astry. Podpowiadamy, co w używanym Peugeocie 308 II psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić.

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów
Ciekawą i odczuwalnie tańszą alternatywą dla VW Golfa czy Opla Astry są propozycje francuskich producentów, oferujące już w standardzie zdecydowanie wyższy poziom wyposażenia dodatkowego. Pozytywne opinie specjalistów i użytkowników zbierają kompakty autorstwa Francuzów - Peugeot 308 drugiej generacji i Renault Megane III, dostępne w kilku wersjach nadwoziowych i napędowych.

Opinie Moto.pl: Peugeot 308 SW GT - praktyczne kombi, które nie dało sobie stępić pazurów
W większości kompaktowe kombi to samochody z założenia nudne. W końcu pierwsze skrzypce mają w nich grać walory praktyczne. Jednak nowy Peugeot 308 SW w wersji GT to auto, które nie zapomina o emocjach.