PEUGEOT 308 1.2 PureTech GPF Allure SS Hatchback IV 110KM

PEUGEOT 308 1.2 PureTech GPF Allure SS Hatchback IV 110KM (benzyna) (2019 - obecnie)

PEUGEOT 308 1.2 PureTech GPF Allure SS Hatchback IV 110KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2019 do dziś. PEUGEOT 308 1.2 PureTech GPF Allure SS Hatchback IV to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji PEUGEOT 308 1.2 PureTech GPF Allure SS Hatchback IV to 82 400 PLN

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PEUGEOT 308 1.2 PureTech GPF Allure SS Hatchback IV wynosi 110 KM. Silnik PEUGEOT 308 1.2 PureTech GPF Allure SS Hatchback IV jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1199 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 308 1.2 PureTech GPF Allure SS Hatchback IV przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 308 1.2 PureTech GPF Allure SS Hatchback IV osiąga moment obrotowy 205 Nm. PEUGEOT 308 1.2 PureTech GPF Allure SS Hatchback IV posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 308 1.2 PureTech GPF Allure SS Hatchback IV to benzyna.

Warto nadmienić, że PEUGEOT 308 1.2 PureTech GPF Allure SS Hatchback IV posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1206 litrów. Wymiary samochodu: 4253 mm długości, 1804 mm szerokości, 1457 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 308 1.2 PureTech GPF Allure SS Hatchback IV 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne PEUGEOT 308 1.2 PureTech GPF Allure SS Hatchback IV 110KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 110 KM
Momen obrotowy 205 Nm
Pojemność skokowa silnika 1199 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary PEUGEOT 308 1.2 PureTech GPF Allure SS Hatchback IV 110KM (benzyna)

Długość 4253 mm
Szerokość od 1804 mm do 2043 mm
Rozstaw osi 2620 mm
Wysokość 1457 mm
Masa własna 1270 kg
Masa całkowita 1720 kg

Wyposażenie PEUGEOT 308 1.2 PureTech GPF Allure SS Hatchback IV 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Elektryczne podnoszenie szyb, przód 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
ESP - system stabilizacji toru jazdy 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Czujnik deszczu (automatycznie włączane wycieraczki) 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy z regulacją w dwóch płaszczyznach 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Lusterko wsteczne przyciemniające się automatycznie 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Tempomat 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Zderzak przedni sportowy 2019 - obecnie Standard
Tylne oparcie składane, dzielone 2019 - obecnie Standard (indywidualny)

Cena PEUGEOT 308 1.2 PureTech GPF Allure SS Hatchback IV 110KM (benzyna)

maj 2019 - obecnie 82 400 PLN

Zdjęcia PEUGEOT 308 1.2 PureTech GPF Allure SS Hatchback IV 110KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-iv

PEUGEOT 308 - Wiadomości

Kupujemy używane Peugeot 308 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używany Peugeot 308 II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Peugeot 308 to ciekawa alternatywa dla VW Golfa czy Opla Astry. Podpowiadamy, co w używanym Peugeocie 308 II psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić.

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów
Ciekawą i odczuwalnie tańszą alternatywą dla VW Golfa czy Opla Astry są propozycje francuskich producentów, oferujące już w standardzie zdecydowanie wyższy poziom wyposażenia dodatkowego. Pozytywne opinie specjalistów i użytkowników zbierają kompakty autorstwa Francuzów - Peugeot 308 drugiej generacji i Renault Megane III, dostępne w kilku wersjach nadwoziowych i napędowych.

Opinie Moto.pl: Peugeot 308 SW GT - praktyczne kombi, które nie dało sobie stępić pazurów
W większości kompaktowe kombi to samochody z założenia nudne. W końcu pierwsze skrzypce mają w nich grać walory praktyczne. Jednak nowy Peugeot 308 SW w wersji GT to auto, które nie zapomina o emocjach.