PEUGEOT 308 Hatchback IV (2017 - obecnie)

PEUGEOT 308 Hatchback IV

Generacja jest produkowana od roku 2017 do dziś. PEUGEOT 308 Hatchback IV to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej generacji PEUGEOT 308 Hatchback IV to od 68 000 do 142 200 PLN.

Moc maksymalna wynosi od 73 do 200 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji PEUGEOT 308 Hatchback IV wynosi od 100 do 272 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 188 do 235 km/h. Silnik PEUGEOT 308 Hatchback IV jest rzędowy posiadający od 3 do 4 cylidrów o pojemności od 1199 do 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 308 Hatchback IV przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 308 Hatchback IV osiąga moment obrotowy od 205 do 370 Nm. PEUGEOT 308 Hatchback IV posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 308 Hatchback IV to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie PEUGEOT 308 Hatchback IV w zależności od wersji silnika, waha się od 3,2 do 5,6 l na 100km. Warto nadmienić, że PEUGEOT 308 Hatchback IV posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą od 1206 do 1228 litrów. Wymiary samochodu: 4253 mm długości, 1804 mm szerokości, 1457 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 308 Hatchback IV

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników PEUGEOT 308 Hatchback IV

Zdjęcia PEUGEOT 308 Hatchback IV

PEUGEOT 308 IV hatchback niebieski jasny przedni prawy
PEUGEOT 308 IV hatchback niebieski jasny przedni prawy

PEUGEOT 308 - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Peugeot 308 Allure 1.2 PureTech 130. Wciąż na posterunku
Peugeot 308 wszedł do produkcji sześć lat temu. W segmencie C, gdzie jego najgroźniejsi konkurenci otrzymali niedawno nowe generacje, to szmat czasu. Czy 308 to wciąż ciekawy wybór w klasie kompakt?

Kupujemy używane Peugeot 308 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używany Peugeot 308 II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Peugeot 308 to ciekawa alternatywa dla VW Golfa czy Opla Astry. Podpowiadamy, co w używanym Peugeocie 308 II psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić.