PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Allure SS Hatchback III 115KM (diesel) (2013 - 2015)

PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Allure SS Hatchback III 115KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2013 do 2015 roku. PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Allure SS Hatchback III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 84 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Allure SS Hatchback III wynosi 115 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 196 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,2 s. Silnik PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Allure SS Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1560 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Allure SS Hatchback III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Allure SS Hatchback III osiąga moment obrotowy 270 Nm. PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Allure SS Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Allure SS Hatchback III to diesel.

Średnie spalanie PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Allure SS Hatchback III wynosi około 3,7 l na 100km. Warto nadmienić, że PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Allure SS Hatchback III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 820 litrów. Wymiary samochodu: 4253 mm długości, 1804 mm szerokości, 1457 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Allure SS Hatchback III 115KM (diesel)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Allure SS Hatchback III 115KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 3,7 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 4,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,3 l/100km

Dane techniczne PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Allure SS Hatchback III 115KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,2 s
Prędkość maksymalna 196 km/h
Moc 115 KM
Momen obrotowy 270 Nm
Pojemność skokowa silnika 1560 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 53
Emisja CO2 95
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 195/65 R15H
Rozmiar felgi R15; R16; R17; R18
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Allure SS Hatchback III 115KM (diesel)

Długość 4253 mm
Szerokość od 1804 mm do 2043 mm
Rozstaw osi 2620 mm
Wysokość 1457 mm
Masa własna 1395 kg
Masa całkowita 1780 kg

Wyposażenie PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Allure SS Hatchback III 115KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2014 - 2015 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Lakier uni 2014 - 2015 Standard (indywidualny)
Tapicerka materiałowa 2014 - 2015 Standard (indywidualny)
Lakier perłowy Biały Nacre 2014 - 2015 Standard (w pakiecie) 2 850 PLN
Pakiet Alcantara 2014 - 2015 Standard (w pakiecie) 3 000 PLN
Pakiet Komfort 2014 - 2015 Standard
Asystent parkowania 2014 - 2015 Standard
Kamera ułatwiająca parkowanie z tyłu 2014 - 2015 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Pakiet Park Assist 2014 - 2015 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Pakiet Sport 2014 - 2015 Standard

Ceny PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Allure SS Hatchback III 115KM (diesel)

maj 2014 - maj 2015 90 300 PLN
styczeń 2014 - kwiecień 2014 89 900 PLN
wrzesień 2013 - grudzień 2013 87 400 PLN

Zdjęcia PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Allure SS Hatchback III 115KM (diesel)

Inne wersje generacja-iii

PEUGEOT 308 - Wiadomości

Kupujemy używane Peugeot 308 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używany Peugeot 308 II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Peugeot 308 to ciekawa alternatywa dla VW Golfa czy Opla Astry. Podpowiadamy, co w używanym Peugeocie 308 II psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić.

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów
Ciekawą i odczuwalnie tańszą alternatywą dla VW Golfa czy Opla Astry są propozycje francuskich producentów, oferujące już w standardzie zdecydowanie wyższy poziom wyposażenia dodatkowego. Pozytywne opinie specjalistów i użytkowników zbierają kompakty autorstwa Francuzów - Peugeot 308 drugiej generacji i Renault Megane III, dostępne w kilku wersjach nadwoziowych i napędowych.