PEUGEOT 308 1.6 BlueHDi Business Line SS Hatchback III 100KM

PEUGEOT 308 1.6 BlueHDi Business Line SS Hatchback III 100KM (diesel) (2017)

PEUGEOT 308 1.6 BlueHDi Business Line SS Hatchback III 100KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2017 roku. PEUGEOT 308 1.6 BlueHDi Business Line SS Hatchback III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 73 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PEUGEOT 308 1.6 BlueHDi Business Line SS Hatchback III wynosi 100 KM. Silnik PEUGEOT 308 1.6 BlueHDi Business Line SS Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1560 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 308 1.6 BlueHDi Business Line SS Hatchback III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 308 1.6 BlueHDi Business Line SS Hatchback III osiąga moment obrotowy 254 Nm. PEUGEOT 308 1.6 BlueHDi Business Line SS Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 308 1.6 BlueHDi Business Line SS Hatchback III to diesel.

Warto nadmienić, że PEUGEOT 308 1.6 BlueHDi Business Line SS Hatchback III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 820 litrów. Wymiary samochodu: 4253 mm długości, 1804 mm szerokości, 1457 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 308 1.6 BlueHDi Business Line SS Hatchback III 100KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne PEUGEOT 308 1.6 BlueHDi Business Line SS Hatchback III 100KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 100 KM
Momen obrotowy 254 Nm
Pojemność skokowa silnika 1560 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary PEUGEOT 308 1.6 BlueHDi Business Line SS Hatchback III 100KM (diesel)

Długość 4253 mm
Szerokość od 1804 mm do 2043 mm
Rozstaw osi 2620 mm
Wysokość 1457 mm
Masa własna 1395 kg
Masa całkowita 1780 kg

Wyposażenie PEUGEOT 308 1.6 BlueHDi Business Line SS Hatchback III 100KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Wycieraczka + ogrzewanie tylnej szyby 2017 Standard (indywidualny)
Uchwyty ISOFIX do mocowania fotelika dziecięcego - tył 2017 Standard (indywidualny)
ABS 2017 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2017 Standard (indywidualny)
Zamek centralny z pilotem 2017 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2017 Standard (indywidualny)
Fotel kierowcy z mech. regulacją wysokości 2017 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2017 Standard (w pakiecie) 2 400 PLN
Lakier uni 2017 Standard (indywidualny)
ESP - system stabilizacji toru jazdy 2017 Standard (indywidualny)

Cena PEUGEOT 308 1.6 BlueHDi Business Line SS Hatchback III 100KM (diesel)

kwiecień 2017 - lipiec 2017 76 600 PLN

Zdjęcia PEUGEOT 308 1.6 BlueHDi Business Line SS Hatchback III 100KM (diesel)

PEUGEOT 308 III hatchback niebieski jasny przedni lewy
PEUGEOT 308 III hatchback niebieski jasny przedni prawy

Inne wersje generacja-iii

PEUGEOT 308 - Wiadomości

Kupujemy używane Peugeot 308 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używany Peugeot 308 II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Peugeot 308 to ciekawa alternatywa dla VW Golfa czy Opla Astry. Podpowiadamy, co w używanym Peugeocie 308 II psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić.

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów
Ciekawą i odczuwalnie tańszą alternatywą dla VW Golfa czy Opla Astry są propozycje francuskich producentów, oferujące już w standardzie zdecydowanie wyższy poziom wyposażenia dodatkowego. Pozytywne opinie specjalistów i użytkowników zbierają kompakty autorstwa Francuzów - Peugeot 308 drugiej generacji i Renault Megane III, dostępne w kilku wersjach nadwoziowych i napędowych.

Opinie Moto.pl: Peugeot 308 SW GT - praktyczne kombi, które nie dało sobie stępić pazurów
W większości kompaktowe kombi to samochody z założenia nudne. W końcu pierwsze skrzypce mają w nich grać walory praktyczne. Jednak nowy Peugeot 308 SW w wersji GT to auto, które nie zapomina o emocjach.