PEUGEOT 308 1.2 PureTech Active SS Hatchback III 110KM

PEUGEOT 308 1.2 PureTech Active SS Hatchback III 110KM (benzyna) (2014 - 2017)

PEUGEOT 308 1.2 PureTech Active SS Hatchback III 110KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2014 do 2017 roku. PEUGEOT 308 1.2 PureTech Active SS Hatchback III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PEUGEOT 308 1.2 PureTech Active SS Hatchback III wynosi 110 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 188 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,1 s. Silnik PEUGEOT 308 1.2 PureTech Active SS Hatchback III jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1199 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 308 1.2 PureTech Active SS Hatchback III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 308 1.2 PureTech Active SS Hatchback III osiąga moment obrotowy 205 Nm. PEUGEOT 308 1.2 PureTech Active SS Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 308 1.2 PureTech Active SS Hatchback III to benzyna.

Średnie spalanie PEUGEOT 308 1.2 PureTech Active SS Hatchback III wynosi około 4,6 l na 100km. Warto nadmienić, że PEUGEOT 308 1.2 PureTech Active SS Hatchback III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 820 litrów. Wymiary samochodu: 4253 mm długości, 1804 mm szerokości, 1457 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 308 1.2 PureTech Active SS Hatchback III 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania PEUGEOT 308 1.2 PureTech Active SS Hatchback III 110KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,6 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,8 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,9 l/100km

Dane techniczne PEUGEOT 308 1.2 PureTech Active SS Hatchback III 110KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,1 s
Prędkość maksymalna 188 km/h
Moc 110 KM
Momen obrotowy 205 Nm
Pojemność skokowa silnika 1199 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 53
Emisja CO2 105
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55 R16 V
Rozmiar felgi R16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary PEUGEOT 308 1.2 PureTech Active SS Hatchback III 110KM (benzyna)

Długość 4253 mm
Szerokość od 1804 mm do 2043 mm
Rozstaw osi 2620 mm
Wysokość 1457 mm
Masa własna 1270 kg
Masa całkowita 1720 kg

Wyposażenie PEUGEOT 308 1.2 PureTech Active SS Hatchback III 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Relingi dachowe aluminiowe 2016 - obecnie Standard
Pakiet Active+ 2016 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 300 PLN
Czujniki odległości przy parkowaniu - przód i tył oraz światła przeciwmgielne 2016 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Czujniki odległości przy parkowaniu - przód 2016 - obecnie Standard
Pakiet Allure+ 2016 - obecnie Standard
Pakiet Alu 2016 - obecnie Standard
Lakier metalik 2017 Standard (w pakiecie) 2 400 PLN
Lakier uni 2017 Standard (indywidualny)
Lakier perłowy Biały Nacre 2017 Standard (w pakiecie) 3 250 PLN
Tapicerka skórzana / Alcantara 2017 Standard

Ceny PEUGEOT 308 1.2 PureTech Active SS Hatchback III 110KM (benzyna)

luty 2015 - lipiec 2017 71 500 PLN
maj 2014 - styczeń 2015 70 700 PLN

Zdjęcia PEUGEOT 308 1.2 PureTech Active SS Hatchback III 110KM (benzyna)

Inne wersje generacja-iii

PEUGEOT 308 - Wiadomości

Kupujemy używane Peugeot 308 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używany Peugeot 308 II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Peugeot 308 to ciekawa alternatywa dla VW Golfa czy Opla Astry. Podpowiadamy, co w używanym Peugeocie 308 II psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić.

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów
Ciekawą i odczuwalnie tańszą alternatywą dla VW Golfa czy Opla Astry są propozycje francuskich producentów, oferujące już w standardzie zdecydowanie wyższy poziom wyposażenia dodatkowego. Pozytywne opinie specjalistów i użytkowników zbierają kompakty autorstwa Francuzów - Peugeot 308 drugiej generacji i Renault Megane III, dostępne w kilku wersjach nadwoziowych i napędowych.

Opinie Moto.pl: Peugeot 308 SW GT - praktyczne kombi, które nie dało sobie stępić pazurów
W większości kompaktowe kombi to samochody z założenia nudne. W końcu pierwsze skrzypce mają w nich grać walory praktyczne. Jednak nowy Peugeot 308 SW w wersji GT to auto, które nie zapomina o emocjach.