PEUGEOT 308 Hatchback III (2013 - 2017)

PEUGEOT 308 Hatchback III

Generacja była produkowana od 2013 do 2017 roku. PEUGEOT 308 Hatchback III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 60 do 200 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji PEUGEOT 308 Hatchback III wynosi od 82 do 272 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 172 do 235 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 7,5 do 13,3 s. Silnik PEUGEOT 308 Hatchback III jest rzędowy posiadający od 3 do 4 cylidrów o pojemności od 1199 do 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 308 Hatchback III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 308 Hatchback III osiąga moment obrotowy od 118 do 330 Nm. PEUGEOT 308 Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 308 Hatchback III to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie PEUGEOT 308 Hatchback III w zależności od wersji silnika, waha się od 3,2 do 5,6 l na 100km. Warto nadmienić, że PEUGEOT 308 Hatchback III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 820 litrów. Wymiary samochodu: 4253 mm długości, 1804 mm szerokości, 1457 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 308 Hatchback III

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników PEUGEOT 308 Hatchback III

Zdjęcia PEUGEOT 308 Hatchback III

PEUGEOT 308 - Wiadomości

Kupujemy używane Peugeot 308 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używany Peugeot 308 II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Peugeot 308 to ciekawa alternatywa dla VW Golfa czy Opla Astry. Podpowiadamy, co w używanym Peugeocie 308 II psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić.

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów
Ciekawą i odczuwalnie tańszą alternatywą dla VW Golfa czy Opla Astry są propozycje francuskich producentów, oferujące już w standardzie zdecydowanie wyższy poziom wyposażenia dodatkowego. Pozytywne opinie specjalistów i użytkowników zbierają kompakty autorstwa Francuzów - Peugeot 308 drugiej generacji i Renault Megane III, dostępne w kilku wersjach nadwoziowych i napędowych.

Opinie Moto.pl: Peugeot 308 SW GT - praktyczne kombi, które nie dało sobie stępić pazurów
W większości kompaktowe kombi to samochody z założenia nudne. W końcu pierwsze skrzypce mają w nich grać walory praktyczne. Jednak nowy Peugeot 308 SW w wersji GT to auto, które nie zapomina o emocjach.