PEUGEOT 308 1.6 HDi Access Hatchback II 92KM (diesel) (2011 - 2013)

PEUGEOT 308 1.6 HDi Access Hatchback II 92KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2011 do 2013 roku. PEUGEOT 308 1.6 HDi Access Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 68 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PEUGEOT 308 1.6 HDi Access Hatchback II wynosi 92 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 177 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 13,6 s. Silnik PEUGEOT 308 1.6 HDi Access Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1560 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 308 1.6 HDi Access Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 308 1.6 HDi Access Hatchback II osiąga moment obrotowy 230 Nm. PEUGEOT 308 1.6 HDi Access Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 308 1.6 HDi Access Hatchback II to diesel.

Średnie spalanie PEUGEOT 308 1.6 HDi Access Hatchback II wynosi około 4,5 l na 100km. Warto nadmienić, że PEUGEOT 308 1.6 HDi Access Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1201 litrów. Wymiary samochodu: 4276 mm długości, 1815 mm szerokości, 1498 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 308 1.6 HDi Access Hatchback II 92KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania PEUGEOT 308 1.6 HDi Access Hatchback II 92KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,5 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,0 l/100km

Dane techniczne PEUGEOT 308 1.6 HDi Access Hatchback II 92KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 13,6 s
Prędkość maksymalna 177 km/h
Moc 92 KM
Momen obrotowy 230 Nm
Pojemność skokowa silnika 1560 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 60
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 195/65R 15V
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary PEUGEOT 308 1.6 HDi Access Hatchback II 92KM (diesel)

Długość 4276 mm
Szerokość od 1815 mm do 2038 mm
Rozstaw osi 2608 mm
Wysokość 1498 mm
Masa własna 1275 kg
Masa całkowita 1800 kg

Wyposażenie PEUGEOT 308 1.6 HDi Access Hatchback II 92KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Fotele przednie ogrzewane 2013 Standard
Klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa 2013 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
WIP Nav, pakiet 2013 Standard (w pakiecie) 4 300 PLN
Pakiet Easy Tech 2013 Standard
WIP Bluetooth z Peugeot Connect SOS & Assistance, pakiet 2013 Standard (w pakiecie) 2 100 PLN
Pakiet Miejski 2 2013 Standard
Lakier metalik 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 950 PLN
Lakier perłowy specjalny - Czerwony Babylone 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 2 250 PLN
Pakiet Easy Tech 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Pakiet Easy Tech+ 2012 - 2013 Standard

Ceny PEUGEOT 308 1.6 HDi Access Hatchback II 92KM (diesel)

maj 2013 - październik 2013 69 300 PLN
styczeń 2013 - kwiecień 2013 68 900 PLN
marzec 2012 - grudzień 2012 68 200 PLN
kwiecień 2011 - luty 2012 67 400 PLN

Zdjęcia PEUGEOT 308 1.6 HDi Access Hatchback II 92KM (diesel)

Inne wersje generacja-ii

PEUGEOT 308 - Wiadomości

Kupujemy używane Peugeot 308 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używany Peugeot 308 II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Peugeot 308 to ciekawa alternatywa dla VW Golfa czy Opla Astry. Podpowiadamy, co w używanym Peugeocie 308 II psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić.

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów
Ciekawą i odczuwalnie tańszą alternatywą dla VW Golfa czy Opla Astry są propozycje francuskich producentów, oferujące już w standardzie zdecydowanie wyższy poziom wyposażenia dodatkowego. Pozytywne opinie specjalistów i użytkowników zbierają kompakty autorstwa Francuzów - Peugeot 308 drugiej generacji i Renault Megane III, dostępne w kilku wersjach nadwoziowych i napędowych.

Opinie Moto.pl: Peugeot 308 SW GT - praktyczne kombi, które nie dało sobie stępić pazurów
W większości kompaktowe kombi to samochody z założenia nudne. W końcu pierwsze skrzypce mają w nich grać walory praktyczne. Jednak nowy Peugeot 308 SW w wersji GT to auto, które nie zapomina o emocjach.