PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Style STT Hatchback II 115KM (diesel) (2013)

PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Style STT Hatchback II 115KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2013 roku. PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Style STT Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 84 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Style STT Hatchback II wynosi 115 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 196 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,2 s. Silnik PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Style STT Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1560 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Style STT Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Style STT Hatchback II osiąga moment obrotowy 270 Nm. PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Style STT Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Style STT Hatchback II to diesel.

Średnie spalanie PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Style STT Hatchback II wynosi około 3,7 l na 100km. Warto nadmienić, że PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Style STT Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1201 litrów. Wymiary samochodu: 4276 mm długości, 1815 mm szerokości, 1498 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Style STT Hatchback II 115KM (diesel)

Ocena ogólna:
(5 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Style STT Hatchback II 115KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 3,7 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 4,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,3 l/100km

Dane techniczne PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Style STT Hatchback II 115KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,2 s
Prędkość maksymalna 196 km/h
Moc 115 KM
Momen obrotowy 270 Nm
Pojemność skokowa silnika 1560 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 53
Emisja CO2 95
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 195/65 R15H
Rozmiar felgi R15; R16; R17; R18
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Style STT Hatchback II 115KM (diesel)

Długość 4276 mm
Szerokość od 1815 mm do 2038 mm
Rozstaw osi 2608 mm
Wysokość 1498 mm
Masa własna 1395 kg
Masa całkowita 1860 kg

Wyposażenie PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Style STT Hatchback II 115KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Dach panoramiczny Cielo 2013 Standard (w pakiecie) 1 750 PLN
Super zamek centralny 2013 Standard
Tylny podłokietnik ze schowkiem 2013 Standard (indywidualny)
Tapicerka materiałowo - skórzana 2013 Standard
Wycieraczka szyby tylnej 2013 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne w kolorze nadwozia 2013 Standard (indywidualny)
Spryskiwacze reflektorów 2013 Standard
Tapicerka skórzana 2013 Standard
Lusterka boczne składane elektrycznie 2013 Standard
Fotel pasażera z mech. regulacją wysokości 2013 Standard (indywidualny)

Cena PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Style STT Hatchback II 115KM (diesel)

maj 2013 - październik 2013 80 900 PLN

Zdjęcia PEUGEOT 308 1.6 e-HDi Style STT Hatchback II 115KM (diesel)

Inne wersje generacja-ii

PEUGEOT 308 - Wiadomości

Kupujemy używane Peugeot 308 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używany Peugeot 308 II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Peugeot 308 to ciekawa alternatywa dla VW Golfa czy Opla Astry. Podpowiadamy, co w używanym Peugeocie 308 II psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić.

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów
Ciekawą i odczuwalnie tańszą alternatywą dla VW Golfa czy Opla Astry są propozycje francuskich producentów, oferujące już w standardzie zdecydowanie wyższy poziom wyposażenia dodatkowego. Pozytywne opinie specjalistów i użytkowników zbierają kompakty autorstwa Francuzów - Peugeot 308 drugiej generacji i Renault Megane III, dostępne w kilku wersjach nadwoziowych i napędowych.

Opinie Moto.pl: Peugeot 308 SW GT - praktyczne kombi, które nie dało sobie stępić pazurów
W większości kompaktowe kombi to samochody z założenia nudne. W końcu pierwsze skrzypce mają w nich grać walory praktyczne. Jednak nowy Peugeot 308 SW w wersji GT to auto, które nie zapomina o emocjach.