PEUGEOT 308 Hatchback II (2011 - 2013)

PEUGEOT 308 Hatchback II

Generacja była produkowana od 2011 do 2013 roku. PEUGEOT 308 Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 68 do 147 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji PEUGEOT 308 Hatchback II wynosi od 92 do 200 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 177 do 240 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 8,3 do 15,2 s. Silnik PEUGEOT 308 Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1397 do 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 308 Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 308 Hatchback II osiąga moment obrotowy od 136 do 340 Nm. PEUGEOT 308 Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 308 Hatchback II to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie PEUGEOT 308 Hatchback II w zależności od wersji silnika, waha się od 3,7 do 7,0 l na 100km. Warto nadmienić, że PEUGEOT 308 Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1201 litrów. Wymiary samochodu: 4276 mm długości, 1815 mm szerokości, 1498 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 308 Hatchback II

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników PEUGEOT 308 Hatchback II

Zdjęcia PEUGEOT 308 Hatchback II

PEUGEOT 308 - Wiadomości

Kupujemy używane Peugeot 308 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używany Peugeot 308 II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Peugeot 308 to ciekawa alternatywa dla VW Golfa czy Opla Astry. Podpowiadamy, co w używanym Peugeocie 308 II psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić.

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów
Ciekawą i odczuwalnie tańszą alternatywą dla VW Golfa czy Opla Astry są propozycje francuskich producentów, oferujące już w standardzie zdecydowanie wyższy poziom wyposażenia dodatkowego. Pozytywne opinie specjalistów i użytkowników zbierają kompakty autorstwa Francuzów - Peugeot 308 drugiej generacji i Renault Megane III, dostępne w kilku wersjach nadwoziowych i napędowych.