PEUGEOT 308 1.6 Trendy Hatchback I 122KM (benzyna) (2010 - 2011)

PEUGEOT 308 1.6 Trendy Hatchback I 122KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2010 do 2011 roku. PEUGEOT 308 1.6 Trendy Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 90 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PEUGEOT 308 1.6 Trendy Hatchback I wynosi 122 KM. Silnik PEUGEOT 308 1.6 Trendy Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 308 1.6 Trendy Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 308 1.6 Trendy Hatchback I osiąga moment obrotowy 160 Nm. PEUGEOT 308 1.6 Trendy Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 308 1.6 Trendy Hatchback I to benzyna.

Warto nadmienić, że PEUGEOT 308 1.6 Trendy Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1201 litrów. Wymiary samochodu: 4276 mm długości, 1815 mm szerokości, 1498 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 308 1.6 Trendy Hatchback I 122KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(5 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne PEUGEOT 308 1.6 Trendy Hatchback I 122KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 122 KM
Momen obrotowy 160 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary PEUGEOT 308 1.6 Trendy Hatchback I 122KM (benzyna)

Długość 4276 mm
Szerokość 1815 mm
Rozstaw osi 2608 mm
Wysokość 1498 mm
Masa własna 1287 kg
Masa całkowita 1815 kg

Wyposażenie PEUGEOT 308 1.6 Trendy Hatchback I 122KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2011 Standard (w pakiecie) 1 800 PLN
ESP - system stabilizacji toru jazdy 2011 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Klimatyzacja automatyczna 2011 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Czujniki odległości przy parkowaniu - tył 2011 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Felgi aluminiowe 16 z ogumieniem 2011 Standard (w pakiecie) 2 300 PLN
Tempomat 2011 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Ogrzewanie przednich foteli 2011 Standard (w pakiecie) 700 PLN
Kurtyny powietrzne 2011 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Elektryczne szyby tylne + elektryczna blokada tylnych drzwi 2011 Standard (w pakiecie) 600 PLN
Kierownica skórzana 2011 Standard (w pakiecie) 300 PLN

Ceny PEUGEOT 308 1.6 Trendy Hatchback I 122KM (benzyna)

kwiecień 2011 - grudzień 2011 62 000 PLN
styczeń 2011 - marzec 2011 61 200 PLN
czerwiec 2010 - grudzień 2010 54 200 PLN

Zdjęcia PEUGEOT 308 1.6 Trendy Hatchback I 122KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

PEUGEOT 308 - Wiadomości

Kupujemy używane Peugeot 308 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używany Peugeot 308 II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Peugeot 308 to ciekawa alternatywa dla VW Golfa czy Opla Astry. Podpowiadamy, co w używanym Peugeocie 308 II psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić.

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów
Ciekawą i odczuwalnie tańszą alternatywą dla VW Golfa czy Opla Astry są propozycje francuskich producentów, oferujące już w standardzie zdecydowanie wyższy poziom wyposażenia dodatkowego. Pozytywne opinie specjalistów i użytkowników zbierają kompakty autorstwa Francuzów - Peugeot 308 drugiej generacji i Renault Megane III, dostępne w kilku wersjach nadwoziowych i napędowych.

Opinie Moto.pl: Peugeot 308 SW GT - praktyczne kombi, które nie dało sobie stępić pazurów
W większości kompaktowe kombi to samochody z założenia nudne. W końcu pierwsze skrzypce mają w nich grać walory praktyczne. Jednak nowy Peugeot 308 SW w wersji GT to auto, które nie zapomina o emocjach.