PEUGEOT 308 1.4 Trendy Hatchback I 95KM (benzyna) (2007 - 2010)

PEUGEOT 308 1.4 Trendy Hatchback I 95KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2007 do 2010 roku. PEUGEOT 308 1.4 Trendy Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 70 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PEUGEOT 308 1.4 Trendy Hatchback I wynosi 95 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 182 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 12,7 s. Silnik PEUGEOT 308 1.4 Trendy Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1397 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 308 1.4 Trendy Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 308 1.4 Trendy Hatchback I osiąga moment obrotowy 136 Nm. PEUGEOT 308 1.4 Trendy Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 308 1.4 Trendy Hatchback I to benzyna.

Średnie spalanie PEUGEOT 308 1.4 Trendy Hatchback I wynosi około 6,5 l na 100km. Warto nadmienić, że PEUGEOT 308 1.4 Trendy Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1201 litrów. Wymiary samochodu: 4276 mm długości, 1815 mm szerokości, 1498 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 308 1.4 Trendy Hatchback I 95KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania PEUGEOT 308 1.4 Trendy Hatchback I 95KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,5 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 9,0 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,2 l/100km

Dane techniczne PEUGEOT 308 1.4 Trendy Hatchback I 95KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 12,7 s
Prędkość maksymalna 182 km/h
Moc 95 KM
Momen obrotowy 136 Nm
Pojemność skokowa silnika 1397 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 60
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 195/65R15 91T
Rozmiar felgi 6,5Jx15; 7Jx16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary PEUGEOT 308 1.4 Trendy Hatchback I 95KM (benzyna)

Długość 4276 mm
Szerokość 1815 mm
Rozstaw osi 2608 mm
Wysokość 1498 mm
Masa własna 1337 kg
Masa całkowita 1777 kg

Wyposażenie PEUGEOT 308 1.4 Trendy Hatchback I 95KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Elektryczne podnoszenie szyb, przód 2010 Standard (indywidualny)
Czujniki odległości przy parkowaniu - tył 2010 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Elektryczne podnoszenie szyb, przód i tył 2010 Standard
Elektryczne szyby tylne + elektryczna blokada tylnych drzwi 2010 Standard (w pakiecie) 600 PLN
Nawigacja satelitarna z kolorowym wyświetlaczem, zmieniarka, bluetooth, pakiet (WIP NAV) 2010 Standard (w pakiecie) 4 320 PLN
WIP Bluetooth: zestaw Bluetooth, wejście USB 2010 Standard (w pakiecie) 1 100 PLN
Alarm + superzamek centralny + elektryczne szyby tylne 2010 Standard (w pakiecie) 2 100 PLN
WIP Bluetooth: Radio, zestaw Bluetooth, wejście USB 2010 Standard
WIP Bluetooth: zestaw Bluetooth, wejście USB + zmieniarka CD 2010 Standard (w pakiecie) 2 340 PLN
Alarm + superzamek centralny 2010 Standard (w pakiecie) 2 100 PLN

Ceny PEUGEOT 308 1.4 Trendy Hatchback I 95KM (benzyna)

maj 2010 - czerwiec 2010 50 800 PLN
styczeń 2009 - maj 2010 60 800 PLN
listopad 2008 - grudzień 2008 56 500 PLN
wrzesień 2008 - październik 2008 56 900 PLN
kwiecień 2008 - sierpień 2008 60 800 PLN
październik 2007 - marzec 2008 57 900 PLN

Zdjęcia PEUGEOT 308 1.4 Trendy Hatchback I 95KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

PEUGEOT 308 - Wiadomości

Kupujemy używane Peugeot 308 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używany Peugeot 308 II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Peugeot 308 to ciekawa alternatywa dla VW Golfa czy Opla Astry. Podpowiadamy, co w używanym Peugeocie 308 II psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić.

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów
Ciekawą i odczuwalnie tańszą alternatywą dla VW Golfa czy Opla Astry są propozycje francuskich producentów, oferujące już w standardzie zdecydowanie wyższy poziom wyposażenia dodatkowego. Pozytywne opinie specjalistów i użytkowników zbierają kompakty autorstwa Francuzów - Peugeot 308 drugiej generacji i Renault Megane III, dostępne w kilku wersjach nadwoziowych i napędowych.