PEUGEOT 308 1.4 Millesim 200 Hatchback I 95KM (benzyna) (2010)

PEUGEOT 308 1.4 Millesim 200 Hatchback I 95KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2010 roku. PEUGEOT 308 1.4 Millesim 200 Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 70 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PEUGEOT 308 1.4 Millesim 200 Hatchback I wynosi 95 KM. Silnik PEUGEOT 308 1.4 Millesim 200 Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1397 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 308 1.4 Millesim 200 Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 308 1.4 Millesim 200 Hatchback I osiąga moment obrotowy 136 Nm. PEUGEOT 308 1.4 Millesim 200 Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 308 1.4 Millesim 200 Hatchback I to benzyna.

Warto nadmienić, że PEUGEOT 308 1.4 Millesim 200 Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1201 litrów. Wymiary samochodu: 4276 mm długości, 1815 mm szerokości, 1498 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 308 1.4 Millesim 200 Hatchback I 95KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne PEUGEOT 308 1.4 Millesim 200 Hatchback I 95KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 95 KM
Momen obrotowy 136 Nm
Pojemność skokowa silnika 1397 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary PEUGEOT 308 1.4 Millesim 200 Hatchback I 95KM (benzyna)

Długość 4276 mm
Szerokość 1815 mm
Rozstaw osi 2608 mm
Wysokość 1498 mm
Masa własna 1337 kg
Masa całkowita 1777 kg

Wyposażenie PEUGEOT 308 1.4 Millesim 200 Hatchback I 95KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Elektryczna blokada drzwi tylnych 2010 Standard
Wspomaganie układu kierowniczego - progresywne 2010 Standard (indywidualny)
System wspomagania hamowania awaryjnego 2010 Standard (indywidualny)
ABS 2010 Standard (indywidualny)
Elektryczne podnoszenie szyb, przód 2010 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2010 Standard (indywidualny)
Fotel kierowcy z mech. regulacją wysokości 2010 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2010 Standard (w pakiecie) 1 800 PLN
Światła przeciwmgielne 2010 Standard (indywidualny)
Listwy boczne w kolorze nadwozia 2010 Standard (indywidualny)

Cena PEUGEOT 308 1.4 Millesim 200 Hatchback I 95KM (benzyna)

maj 2010 - grudzień 2010 52 300 PLN

Zdjęcia PEUGEOT 308 1.4 Millesim 200 Hatchback I 95KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

PEUGEOT 308 - Wiadomości

Kupujemy używane Peugeot 308 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używany Peugeot 308 II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Peugeot 308 to ciekawa alternatywa dla VW Golfa czy Opla Astry. Podpowiadamy, co w używanym Peugeocie 308 II psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić.

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów
Ciekawą i odczuwalnie tańszą alternatywą dla VW Golfa czy Opla Astry są propozycje francuskich producentów, oferujące już w standardzie zdecydowanie wyższy poziom wyposażenia dodatkowego. Pozytywne opinie specjalistów i użytkowników zbierają kompakty autorstwa Francuzów - Peugeot 308 drugiej generacji i Renault Megane III, dostępne w kilku wersjach nadwoziowych i napędowych.