PEUGEOT 308 Hatchback

PEUGEOT 308 Hatchback

PEUGEOT 308 Hatchback

Model jest produkowany od roku 2007 do dziś. W tym czasie powstały 4 generacje tego modelu. PEUGEOT 308 Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowego modelu PEUGEOT 308 Hatchback to od 42 000 do 139 900 PLN.

Moc maksymalna wynosi od 60 do 200 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc modelu PEUGEOT 308 Hatchback wynosi od 82 do 272 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 172 do 240 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 7,5 do 15,2 s. Silnik PEUGEOT 308 Hatchback jest rzędowy posiadający od 3 do 4 cylidrów o pojemności od 1199 do 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 308 Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 308 Hatchback osiąga moment obrotowy od 118 do 370 Nm. PEUGEOT 308 Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 308 Hatchback to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie PEUGEOT 308 Hatchback w zależności od wersji silnika, waha się od 3,2 do 7,1 l na 100km. Warto nadmienić, że PEUGEOT 308 Hatchback posiada od 3 do 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą od 820 do 1228 litrów. Wymiary samochodu: od 4253 do 4276 mm długości, od 1804 do 1815 mm szerokości, od 1457 do 1498 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 308 Hatchback

Ocena ogólna:
(13 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Generacje PEUGEOT 308 Hatchback

Zdjęcia PEUGEOT 308 Hatchback

PEUGEOT 308 - Wiadomości

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów
Ciekawą i odczuwalnie tańszą alternatywą dla VW Golfa czy Opla Astry są propozycje francuskich producentów, oferujące już w standardzie zdecydowanie wyższy poziom wyposażenia dodatkowego. Pozytywne opinie specjalistów i użytkowników zbierają kompakty autorstwa Francuzów - Peugeot 308 drugiej generacji i Renault Megane III, dostępne w kilku wersjach nadwoziowych i napędowych.

Opinie Moto.pl: Peugeot 308 SW GT - praktyczne kombi, które nie dało sobie stępić pazurów
W większości kompaktowe kombi to samochody z założenia nudne. W końcu pierwsze skrzypce mają w nich grać walory praktyczne. Jednak nowy Peugeot 308 SW w wersji GT to auto, które nie zapomina o emocjach.

Opinie Moto.pl: Peugeot 308 1.2 PureTech 130 KM EAT8 - komfortowo przed siebie
Nowy Peugeot 308 gościł już w naszej redakcji w kilku konfiguracjach, ale teraz mieliśmy okazję sprawdzić popularny silnik 1.2 PureTech z zupełnie nowym 8-biegowym automatem. Jak sprawuje się ten duet?