PEUGEOT 208 1.6 BlueHDi Active Hatchback II 75KM (diesel) (2015 - 2018)

PEUGEOT 208 1.6 BlueHDi Active Hatchback II 75KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2015 do 2018 roku. PEUGEOT 208 1.6 BlueHDi Active Hatchback II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PEUGEOT 208 1.6 BlueHDi Active Hatchback II wynosi 75 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 171 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 13,3 s. Silnik PEUGEOT 208 1.6 BlueHDi Active Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1560 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 208 1.6 BlueHDi Active Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 208 1.6 BlueHDi Active Hatchback II osiąga moment obrotowy 230 Nm. PEUGEOT 208 1.6 BlueHDi Active Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 208 1.6 BlueHDi Active Hatchback II to diesel.

Średnie spalanie PEUGEOT 208 1.6 BlueHDi Active Hatchback II wynosi około 3,6 l na 100km. Warto nadmienić, że PEUGEOT 208 1.6 BlueHDi Active Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1076 litrów. Wymiary samochodu: 3973 mm długości, 1739 mm szerokości, 1460 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 208 1.6 BlueHDi Active Hatchback II 75KM (diesel)

Ocena ogólna:
(16 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania PEUGEOT 208 1.6 BlueHDi Active Hatchback II 75KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 3,6 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 4,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,2 l/100km

Dane techniczne PEUGEOT 208 1.6 BlueHDi Active Hatchback II 75KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 13,3 s
Prędkość maksymalna 171 km/h
Moc 75 KM
Momen obrotowy 230 Nm
Pojemność skokowa silnika 1560 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Emisja CO2 93
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary PEUGEOT 208 1.6 BlueHDi Active Hatchback II 75KM (diesel)

Długość 3973 mm
Szerokość od 1739 mm do 2004 mm
Rozstaw osi 2538 mm
Wysokość 1460 mm
Masa własna 1080 kg
Masa całkowita 1625 kg

Wyposażenie PEUGEOT 208 1.6 BlueHDi Active Hatchback II 75KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa 2016 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Pakiet Active+ 2016 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 300 PLN
Multimedialny Ekran Dotykowy z WiFi oraz Microscreen 2016 - obecnie Standard
Multimedialny Ekran Dotykowy z WiFi, Microscreen oraz nawigacją satelitarną z mapą Europy 2016 - obecnie Standard
Pakiet Allure+ 2018 Standard
Pakiet Allure+ 2018 Standard
Lakier metalik 2017 - 2018 Standard (w pakiecie) 2 100 PLN
Tapicerka materiałowa 2017 - 2018 Standard (indywidualny)
Tapicerka materiałowo - skórzana Oxford 2017 - 2018 Standard
WIP Sound: Radio CD z MP3, gniazdo AUX, 4 głośniki oraz sterowanie z kierownicy 2017 - 2018 Standard

Ceny PEUGEOT 208 1.6 BlueHDi Active Hatchback II 75KM (diesel)

wrzesień 2016 - czerwiec 2018 62 700 PLN
luty 2016 - sierpień 2016 62 100 PLN
maj 2015 - styczeń 2016 61 200 PLN

Zdjęcia PEUGEOT 208 1.6 BlueHDi Active Hatchback II 75KM (diesel)

Inne wersje generacja-ii

PEUGEOT 208 - Wiadomości

Peugeot e-208 z polskimi cenami. Wyjściowa wersja załapałaby się na dopłaty
Peugeot e-208 kosztuje w Polsce 124 900 złotych, a to oznacza, że załapałby się na rządowe dopłaty do elektryków. O ile te wejdą w życie w takiej formie, jaką na razie proponuje ministerstwo. Ile kosztuje e-208 w pozostałych wersjach?

Ruszyły wstępne rezerwacje na elektrycznego Peugeota e-208. Po samochód trzeba stanąć "w kolejce"?
Peugeot uruchomił platformę do wstępnej rezerwacji elektrycznego auta miejskiego - modelu e-208. Po wpłaceniu kaucji zwrotnej otrzymamy pierwszeństwo podczas dokonywania zakupu.

Nowy Peugeot 208 z cenami w Polsce. Od 53 900 zł. Wersja GT Line będzie sporo droższa
Nowy Peugeot 208 został w Polsce wyceniony wyjściowo na ponad 50 tysięcy złotych. Właśnie poznaliśmy polskie ceny nowego 208. Jak wypada na tle najgroźniejszych konkurentów?