PEUGEOT 208 1.6 e-HDi Allure STT Hatchback I 115KM (diesel) (2012 - 2014)

PEUGEOT 208 1.6 e-HDi Allure STT Hatchback I 115KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2012 do 2014 roku. PEUGEOT 208 1.6 e-HDi Allure STT Hatchback I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 84 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PEUGEOT 208 1.6 e-HDi Allure STT Hatchback I wynosi 115 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 190 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,7 s. Silnik PEUGEOT 208 1.6 e-HDi Allure STT Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1560 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 208 1.6 e-HDi Allure STT Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 208 1.6 e-HDi Allure STT Hatchback I osiąga moment obrotowy 270 Nm. PEUGEOT 208 1.6 e-HDi Allure STT Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 208 1.6 e-HDi Allure STT Hatchback I to diesel.

Średnie spalanie PEUGEOT 208 1.6 e-HDi Allure STT Hatchback I wynosi około 3,8 l na 100km. Warto nadmienić, że PEUGEOT 208 1.6 e-HDi Allure STT Hatchback I posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1076 litrów. Wymiary samochodu: 3962 mm długości, 1739 mm szerokości, 1460 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 208 1.6 e-HDi Allure STT Hatchback I 115KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania PEUGEOT 208 1.6 e-HDi Allure STT Hatchback I 115KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 3,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 4,6 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,4 l/100km

Dane techniczne PEUGEOT 208 1.6 e-HDi Allure STT Hatchback I 115KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,7 s
Prędkość maksymalna 190 km/h
Moc 115 KM
Momen obrotowy 270 Nm
Pojemność skokowa silnika 1560 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary PEUGEOT 208 1.6 e-HDi Allure STT Hatchback I 115KM (diesel)

Długość 3962 mm
Szerokość od 1739 mm do 2004 mm
Rozstaw osi 2538 mm
Wysokość 1460 mm
Masa własna 1090 kg
Masa całkowita 1665 kg

Wyposażenie PEUGEOT 208 1.6 e-HDi Allure STT Hatchback I 115KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2014 Standard (w pakiecie) 1 800 PLN
Lakier uni 2014 Standard (indywidualny)
Tapicerka materiałowo - skórzana 2014 Standard (indywidualny)
Klamki wewnętrzne chromowane 2012 - 2014 Standard (indywidualny)
Uchwyty ISOFIX do mocowania fotelika dziecięcego - tył 2012 - 2014 Standard (indywidualny)
ABS 2012 - 2014 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2012 - 2014 Standard (indywidualny)
Zamek centralny z pilotem 2012 - 2014 Standard (indywidualny)
Elektryczne podnoszenie szyb, przód 2012 - 2014 Standard (indywidualny)
Fotel kierowcy z mech. regulacją wysokości 2012 - 2014 Standard (indywidualny)

Ceny PEUGEOT 208 1.6 e-HDi Allure STT Hatchback I 115KM (diesel)

styczeń 2014 - lipiec 2014 72 200 PLN
styczeń 2013 - grudzień 2013 70 700 PLN
marzec 2012 - grudzień 2012 70 100 PLN

Zdjęcia PEUGEOT 208 1.6 e-HDi Allure STT Hatchback I 115KM (diesel)

Inne wersje generacja-i

PEUGEOT 208 - Wiadomości

Peugeot 208 wzywany na akcję serwisową. Zawieszenie może się rozkręcić
Akcje serwisowe to coś, co zdarza się sporadycznie. Czasem dotyczą mniej istotnych kwestii, a czasem spraw bardziej istotnych. Miejski Peugeot 208 jest właśnie wzywany do serwisu. Powodem jest element zawieszenia, który może się rozłączyć podczas jazdy.

Opinie Moto.pl: Peugeot 208 GT-Line 1.2 PureTech 130 8AT. 10/10 z gwiazdką
Nowy Peugeot 208 nie bierze jeńców. Może cię zachwycić i z miejsca stać się twoim ulubionym miejskim autem. Albo wręcz przeciwnie.

Opinie Moto.pl: Nowy Peugeot 208. Jeździliśmy elektrykiem oraz odmianami spalinowymi
Nowy Peugeot 208 to miejski samochód, który wzbudza ogromne zainteresowanie. Podczas pierwszych jazd mieliśmy okazję sprawdzić, jak bardzo się zmienił. Jeździliśmy i wersjami spalinowymi, i wersją czysto elektryczną.

Peugeot e-208 z polskimi cenami. Wyjściowa wersja załapałaby się na dopłaty
Peugeot e-208 kosztuje w Polsce 124 900 złotych, a to oznacza, że załapałby się na rządowe dopłaty do elektryków. O ile te wejdą w życie w takiej formie, jaką na razie proponuje ministerstwo. Ile kosztuje e-208 w pozostałych wersjach?