PEUGEOT 208 1.4 VTi Allure Hatchback I 95KM (benzyna) (2012 - 2013)

PEUGEOT 208 1.4 VTi Allure Hatchback I 95KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2012 do 2013 roku. PEUGEOT 208 1.4 VTi Allure Hatchback I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 70 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PEUGEOT 208 1.4 VTi Allure Hatchback I wynosi 95 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 188 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,5 s. Silnik PEUGEOT 208 1.4 VTi Allure Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1397 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 208 1.4 VTi Allure Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 208 1.4 VTi Allure Hatchback I osiąga moment obrotowy 136 Nm. PEUGEOT 208 1.4 VTi Allure Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 208 1.4 VTi Allure Hatchback I to benzyna.

Średnie spalanie PEUGEOT 208 1.4 VTi Allure Hatchback I wynosi około 5,6 l na 100km. Warto nadmienić, że PEUGEOT 208 1.4 VTi Allure Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1076 litrów. Wymiary samochodu: 3962 mm długości, 1739 mm szerokości, 1460 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 208 1.4 VTi Allure Hatchback I 95KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(8 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania PEUGEOT 208 1.4 VTi Allure Hatchback I 95KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,6 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,5 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,5 l/100km

Dane techniczne PEUGEOT 208 1.4 VTi Allure Hatchback I 95KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,5 s
Prędkość maksymalna 188 km/h
Moc 95 KM
Momen obrotowy 136 Nm
Pojemność skokowa silnika 1397 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 185/65/R15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary PEUGEOT 208 1.4 VTi Allure Hatchback I 95KM (benzyna)

Długość 3962 mm
Szerokość od 1739 mm do 2004 mm
Rozstaw osi 2538 mm
Wysokość 1460 mm
Masa własna 998 kg
Masa całkowita 1550 kg

Wyposażenie PEUGEOT 208 1.4 VTi Allure Hatchback I 95KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Szyby barwione 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2012 - 2013 Standard
Automatyczne włączanie świateł 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Czujnik odległości przy parkowaniu - tył 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Fotele przednie ogrzewane 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 700 PLN
Tempomat z organicznikiem prędkości 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Funkcja oświetlenia follow me home 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Alarm 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 700 PLN
Tapicerka materiałowa 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
AFU - system wspomagania hamowania 2012 - 2013 Standard (indywidualny)

Ceny PEUGEOT 208 1.4 VTi Allure Hatchback I 95KM (benzyna)

październik 2012 - marzec 2013 56 000 PLN
marzec 2012 - wrzesień 2012 55 400 PLN

Zdjęcia PEUGEOT 208 1.4 VTi Allure Hatchback I 95KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

PEUGEOT 208 - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Nowy Peugeot 208. Jeździliśmy elektrykiem oraz odmianami spalinowymi
Nowy Peugeot 208 to miejski samochód, który wzbudza ogromne zainteresowanie. Podczas pierwszych jazd mieliśmy okazję sprawdzić, jak bardzo się zmienił. Jeździliśmy i wersjami spalinowymi, i wersją czysto elektryczną.

Peugeot e-208 z polskimi cenami. Wyjściowa wersja załapałaby się na dopłaty
Peugeot e-208 kosztuje w Polsce 124 900 złotych, a to oznacza, że załapałby się na rządowe dopłaty do elektryków. O ile te wejdą w życie w takiej formie, jaką na razie proponuje ministerstwo. Ile kosztuje e-208 w pozostałych wersjach?

Ruszyły wstępne rezerwacje na elektrycznego Peugeota e-208. Po samochód trzeba stanąć "w kolejce"?
Peugeot uruchomił platformę do wstępnej rezerwacji elektrycznego auta miejskiego - modelu e-208. Po wpłaceniu kaucji zwrotnej otrzymamy pierwszeństwo podczas dokonywania zakupu.

Nowy Peugeot 208 z cenami w Polsce. Od 53 900 zł. Wersja GT Line będzie sporo droższa
Nowy Peugeot 208 został w Polsce wyceniony wyjściowo na ponad 50 tysięcy złotych. Właśnie poznaliśmy polskie ceny nowego 208. Jak wypada na tle najgroźniejszych konkurentów?