PEUGEOT 208 1.0 VTi/PureTech Access Hatchback I 68KM

PEUGEOT 208 1.0 VTi/PureTech Access Hatchback I 68KM (benzyna) (2012 - 2015)

PEUGEOT 208 1.0 VTi/PureTech Access Hatchback I 68KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2012 do 2015 roku. PEUGEOT 208 1.0 VTi/PureTech Access Hatchback I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 50 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PEUGEOT 208 1.0 VTi/PureTech Access Hatchback I wynosi 68 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 163 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 14,0 s. Silnik PEUGEOT 208 1.0 VTi/PureTech Access Hatchback I jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 208 1.0 VTi/PureTech Access Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 208 1.0 VTi/PureTech Access Hatchback I osiąga moment obrotowy 95 Nm. PEUGEOT 208 1.0 VTi/PureTech Access Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 208 1.0 VTi/PureTech Access Hatchback I to benzyna.

Średnie spalanie PEUGEOT 208 1.0 VTi/PureTech Access Hatchback I wynosi około 4,3 l na 100km. Warto nadmienić, że PEUGEOT 208 1.0 VTi/PureTech Access Hatchback I posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1076 litrów. Wymiary samochodu: 3962 mm długości, 1739 mm szerokości, 1460 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 208 1.0 VTi/PureTech Access Hatchback I 68KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania PEUGEOT 208 1.0 VTi/PureTech Access Hatchback I 68KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,7 l/100km

Dane techniczne PEUGEOT 208 1.0 VTi/PureTech Access Hatchback I 68KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 14,0 s
Prędkość maksymalna 163 km/h
Moc 68 KM
Momen obrotowy 95 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary PEUGEOT 208 1.0 VTi/PureTech Access Hatchback I 68KM (benzyna)

Długość 3962 mm
Szerokość od 1739 mm do 2004 mm
Rozstaw osi 2538 mm
Wysokość 1460 mm
Masa własna 975 kg
Masa całkowita 1484 kg

Wyposażenie PEUGEOT 208 1.0 VTi/PureTech Access Hatchback I 68KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2015 Standard (w pakiecie) 1 800 PLN
Zabezpieczenie tylnych drzwi przed otwarciem przez dzieci 2015 Standard (indywidualny)
Tapicerka materiałowo - skórzana 2015 Standard
Elektryczne szyby - tył 2015 Standard
Tempomat z organicznikiem prędkości 2015 Standard (indywidualny)
Alarm 2015 Standard
Aluminiowe nakładki na pedały 2015 Standard
Oświetlenie konsoli środkowej diodowe (LED) 2015 Standard
Osłony przeciwsłoneczne z podświetlanymi lusterkami 2015 Standard
Pasy bezpieczeństwa przednie z napinaczami i ogranicznikami napięcia 2015 Standard

Ceny PEUGEOT 208 1.0 VTi/PureTech Access Hatchback I 68KM (benzyna)

styczeń 2014 - lipiec 2015 41 000 PLN
styczeń 2013 - grudzień 2013 40 500 PLN
marzec 2012 - grudzień 2012 39 900 PLN

Zdjęcia PEUGEOT 208 1.0 VTi/PureTech Access Hatchback I 68KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

PEUGEOT 208 - Wiadomości

Peugeot e-208 w Studiu Biznes. Sprawdzamy Samochód Roku 2020 Car of the Year
Nie Porsche Taycan i nie Tesla Model 3, a nowy Peugeot 208 został wybrany Samochodem Roku 2020 w prestiżowym konkursie Car of the Year. W jubileuszowym odcinku Studia Biznes Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, przetestował wyjątkową, bo elektryczną odmianę francuskiego malucha.

Peugeot 208 wzywany na akcję serwisową. Zawieszenie może się rozkręcić
Akcje serwisowe to coś, co zdarza się sporadycznie. Czasem dotyczą mniej istotnych kwestii, a czasem spraw bardziej istotnych. Miejski Peugeot 208 jest właśnie wzywany do serwisu. Powodem jest element zawieszenia, który może się rozłączyć podczas jazdy.

Opinie Moto.pl: Peugeot 208 GT-Line 1.2 PureTech 130 8AT. 10/10 z gwiazdką
Nowy Peugeot 208 nie bierze jeńców. Może cię zachwycić i z miejsca stać się twoim ulubionym miejskim autem. Albo wręcz przeciwnie.