PEUGEOT 208 1.0 VTi Access Hatchback I 68KM (benzyna) (2012 - 2014)

PEUGEOT 208 1.0 VTi Access Hatchback I 68KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2012 do 2014 roku. PEUGEOT 208 1.0 VTi Access Hatchback I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 50 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PEUGEOT 208 1.0 VTi Access Hatchback I wynosi 68 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 163 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 14,0 s. Silnik PEUGEOT 208 1.0 VTi Access Hatchback I jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 208 1.0 VTi Access Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 208 1.0 VTi Access Hatchback I osiąga moment obrotowy 95 Nm. PEUGEOT 208 1.0 VTi Access Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 208 1.0 VTi Access Hatchback I to benzyna.

Średnie spalanie PEUGEOT 208 1.0 VTi Access Hatchback I wynosi około 4,3 l na 100km. Warto nadmienić, że PEUGEOT 208 1.0 VTi Access Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1076 litrów. Wymiary samochodu: 3962 mm długości, 1739 mm szerokości, 1460 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 208 1.0 VTi Access Hatchback I 68KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania PEUGEOT 208 1.0 VTi Access Hatchback I 68KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,7 l/100km

Dane techniczne PEUGEOT 208 1.0 VTi Access Hatchback I 68KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 14,0 s
Prędkość maksymalna 163 km/h
Moc 68 KM
Momen obrotowy 95 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary PEUGEOT 208 1.0 VTi Access Hatchback I 68KM (benzyna)

Długość 3962 mm
Szerokość od 1739 mm do 2004 mm
Rozstaw osi 2538 mm
Wysokość 1460 mm
Masa własna 975 kg
Masa całkowita 1484 kg

Wyposażenie PEUGEOT 208 1.0 VTi Access Hatchback I 68KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2014 Standard (w pakiecie) 1 800 PLN
Lakier uni 2014 Standard (indywidualny)
Tapicerka materiałowa 2014 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2012 - 2014 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2012 - 2014 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Automatyczne włączanie świateł 2012 - 2014 Standard
Czujnik odległości przy parkowaniu - tył 2012 - 2014 Standard
Fotele przednie ogrzewane 2012 - 2014 Standard
Tempomat z organicznikiem prędkości 2012 - 2014 Standard
Funkcja oświetlenia follow me home 2012 - 2014 Standard

Ceny PEUGEOT 208 1.0 VTi Access Hatchback I 68KM (benzyna)

styczeń 2014 - wrzesień 2014 44 000 PLN
styczeń 2013 - grudzień 2013 43 500 PLN
marzec 2012 - grudzień 2012 42 900 PLN

Zdjęcia PEUGEOT 208 1.0 VTi Access Hatchback I 68KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

PEUGEOT 208 - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Nowy Peugeot 208. Jeździliśmy elektrykiem oraz odmianami spalinowymi
Nowy Peugeot 208 to miejski samochód, który wzbudza ogromne zainteresowanie. Podczas pierwszych jazd mieliśmy okazję sprawdzić, jak bardzo się zmienił. Jeździliśmy i wersjami spalinowymi, i wersją czysto elektryczną.

Peugeot e-208 z polskimi cenami. Wyjściowa wersja załapałaby się na dopłaty
Peugeot e-208 kosztuje w Polsce 124 900 złotych, a to oznacza, że załapałby się na rządowe dopłaty do elektryków. O ile te wejdą w życie w takiej formie, jaką na razie proponuje ministerstwo. Ile kosztuje e-208 w pozostałych wersjach?

Ruszyły wstępne rezerwacje na elektrycznego Peugeota e-208. Po samochód trzeba stanąć "w kolejce"?
Peugeot uruchomił platformę do wstępnej rezerwacji elektrycznego auta miejskiego - modelu e-208. Po wpłaceniu kaucji zwrotnej otrzymamy pierwszeństwo podczas dokonywania zakupu.

Nowy Peugeot 208 z cenami w Polsce. Od 53 900 zł. Wersja GT Line będzie sporo droższa
Nowy Peugeot 208 został w Polsce wyceniony wyjściowo na ponad 50 tysięcy złotych. Właśnie poznaliśmy polskie ceny nowego 208. Jak wypada na tle najgroźniejszych konkurentów?