PEUGEOT 208 Hatchback I (2012 - 2015)

PEUGEOT 208 Hatchback I

Generacja była produkowana od 2012 do 2015 roku. PEUGEOT 208 Hatchback I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 50 do 147 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji PEUGEOT 208 Hatchback I wynosi od 68 do 200 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 163 do 230 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 6,8 do 14,0 s. Silnik PEUGEOT 208 Hatchback I jest rzędowy posiadający od 3 do 4 cylidrów o pojemności od 999 do 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 208 Hatchback I przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy PEUGEOT 208 Hatchback I osiąga moment obrotowy od 95 do 275 Nm. PEUGEOT 208 Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 208 Hatchback I to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie PEUGEOT 208 Hatchback I w zależności od wersji silnika, waha się od 3,8 do 5,9 l na 100km. Warto nadmienić, że PEUGEOT 208 Hatchback I posiada od 3 do 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1076 litrów. Wymiary samochodu: 3962 mm długości, 1739 mm szerokości, 1460 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 208 Hatchback I

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników PEUGEOT 208 Hatchback I

Zdjęcia PEUGEOT 208 Hatchback I

PEUGEOT 208 - Wiadomości

Nowy Peugeot 208 z cenami w Polsce. Od 53 900 zł. Wersja GT Line będzie sporo droższa
Nowy Peugeot 208 został w Polsce wyceniony wyjściowo na ponad 50 tysięcy złotych. Właśnie poznaliśmy polskie ceny nowego 208. Jak wypada na tle najgroźniejszych konkurentów?

Nowy Peugeot 208 - to może być najjaśniejsza mała gwiazda Genewy
Nowy Peugeot 208 będzie gwiazdą zbliżających się targów w Genewie, a na pewno będzie jednym z najciekawszych małych aut, jakie zobaczymy w Szwajcarii. Co już o nim wiemy?

Nowy Peugeot 208 - wyciekły pierwsze zdjęcia przed debiutem w Genewie
Nowy Peugeot 208 to drugi - po 508 - przedstawiciel nowego języka stylistycznego Peugeota. Francuski maluch ma być dostępny z silnikami Diesla, benzynowymi oraz w wersji w pełni elektrycznej.