PEUGEOT 208 Hatchback I (2012 - 2015)

PEUGEOT 208 Hatchback I

Generacja była produkowana od 2012 do 2015 roku. PEUGEOT 208 Hatchback I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 50 do 147 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji PEUGEOT 208 Hatchback I wynosi od 68 do 200 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 163 do 230 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 6,8 do 14,0 s. Silnik PEUGEOT 208 Hatchback I jest rzędowy posiadający od 3 do 4 cylidrów o pojemności od 999 do 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 208 Hatchback I przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy PEUGEOT 208 Hatchback I osiąga moment obrotowy od 95 do 275 Nm. PEUGEOT 208 Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 208 Hatchback I to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie PEUGEOT 208 Hatchback I w zależności od wersji silnika, waha się od 3,8 do 5,9 l na 100km. Warto nadmienić, że PEUGEOT 208 Hatchback I posiada od 3 do 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1076 litrów. Wymiary samochodu: 3962 mm długości, 1739 mm szerokości, 1460 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 208 Hatchback I

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników PEUGEOT 208 Hatchback I

Zdjęcia PEUGEOT 208 Hatchback I

PEUGEOT 208 - Wiadomości

Peugeot 208 wzywany na akcję serwisową. Zawieszenie może się rozkręcić
Akcje serwisowe to coś, co zdarza się sporadycznie. Czasem dotyczą mniej istotnych kwestii, a czasem spraw bardziej istotnych. Miejski Peugeot 208 jest właśnie wzywany do serwisu. Powodem jest element zawieszenia, który może się rozłączyć podczas jazdy.

Opinie Moto.pl: Peugeot 208 GT-Line 1.2 PureTech 130 8AT. 10/10 z gwiazdką
Nowy Peugeot 208 nie bierze jeńców. Może cię zachwycić i z miejsca stać się twoim ulubionym miejskim autem. Albo wręcz przeciwnie.

Opinie Moto.pl: Nowy Peugeot 208. Jeździliśmy elektrykiem oraz odmianami spalinowymi
Nowy Peugeot 208 to miejski samochód, który wzbudza ogromne zainteresowanie. Podczas pierwszych jazd mieliśmy okazję sprawdzić, jak bardzo się zmienił. Jeździliśmy i wersjami spalinowymi, i wersją czysto elektryczną.

Peugeot e-208 z polskimi cenami. Wyjściowa wersja załapałaby się na dopłaty
Peugeot e-208 kosztuje w Polsce 124 900 złotych, a to oznacza, że załapałby się na rządowe dopłaty do elektryków. O ile te wejdą w życie w takiej formie, jaką na razie proponuje ministerstwo. Ile kosztuje e-208 w pozostałych wersjach?