PEUGEOT

PEUGEOT

PEUGEOT
Peugeot oraz należący do niego Citroen znalazły w 2013 roku klientów na 2,8 mln samochodów, z tego 42 proc. poza Europą. Duża zależność od Europy jest słabością koncernu, który bardzo ucierpiał na kryzysie. Peugeot jest jedną z najstarszych na świecie firm przemysłu maszynowego. Rodzina Peugeot założyła ją w 1810 roku do produkcji młynków. 20 lat później rozpoczęła wytwarzać rowery, a w 1891 roku samochody. W 1974 roku Peugeot przejął Citroena, tworząc koncern PSA. Spadkobiercy zazdrośnie strzegli niezależności firmy aż do ostatniego kryzysu, gdy słabe wyniki finansowe zmusiły ich w 2014 roku do sprzedania 14 proc. firmy chińskiemu koncernowi Dongfeng oraz takiej samej liczby akcji rządowi francuskiemu.

Modele PEUGEOT

2018 - obecnie
PEUGEOT Rifter
2016 - obecnie
PEUGEOT Traveller
2013 - 2016
PEUGEOT 2008
2012 - 2018
PEUGEOT 301
2012 - obecnie
PEUGEOT 208
2011 - 2014
PEUGEOT iOn

PEUGEOT - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Peugeot 508 SW 1.6 PureTech 180. W swojej własnej lidze
Nowy Peugeot 508 SW nie ma sensu - powiedzą ci, którzy liczą litry oraz centrymetry. I z pewnością mają sporo racji, co wcale nie przeszkadziło mu, żeby stać się kombi klasy średniej, które polubiłem zdecydowanie najbardziej.

A jednak! Dojdzie do fuzji FCA i PSA. Powstanie gigant o wartości 50 mld dolarów
Zaledwie wczoraj informowaliśmy, że FCA i PSA potwierdziły rozmowy o fuzji, a już dzisiaj obie strony podały, że doszły do porozumienia. FCA łączy się z PSA w spółkę, która będzie warta 50 mld dolarów. Będzie to czwarty największy producent samochodów na świecie.

Nie udało się z Renault, to FCA rozmawia z PSA. Obie strony potwierdzają, że prowadzą rozmowy o fuzji
Już niedługo w motoryzacji może powstać prawdziwy gigant. FCA prowadzi rozmowy o fuzji z PSA. Obydwie strony potwierdziły, że rozmawiają o połączeniu sił. Na razie jednak brak jakichkolwiek szczegółow.

Peugeot 3008 Hybrid Plug-in wyceniony w Polsce
Elektryfikacja samochodów stale nabiera rozpędu. Do oferty Peugeota właśnie trafiła nowa odmiana modelu 3008. SUV z napędem hybrydowym typu plug-in kosztuje ponad 170 tysięcy złotych.

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDi 180 - opinie Moto.pl. Komfort przede wszystkim
Jeśli ocenisz go tylko pod kątem przestrzeni we wnętrzu, wypadnie nie najlepiej. Ale jeśli wystawisz ocenę za całokształt, wybaczysz mu wiele wad. Peugeot 508 SW to auto wyraziste nie tylko pod względem wyglądu, ale i charakteru.