OPEL Zafira 1.9 CDTI Enjoy Kombi mpv II 2.0 150KM

OPEL Zafira 1.9 CDTI Enjoy Kombi mpv II 2.0 150KM (diesel) (2005 - 2008)

OPEL Zafira 1.9 CDTI Enjoy Kombi mpv II 2.0 150KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2005 do 2008 roku. OPEL Zafira 1.9 CDTI Enjoy Kombi mpv II 2.0 to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji OPEL Zafira 1.9 CDTI Enjoy Kombi mpv II 2.0 wynosi 150 KM. Silnik OPEL Zafira 1.9 CDTI Enjoy Kombi mpv II 2.0 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1910 cm3. Na każdy cylinder w silniku OPEL Zafira 1.9 CDTI Enjoy Kombi mpv II 2.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy OPEL Zafira 1.9 CDTI Enjoy Kombi mpv II 2.0 osiąga moment obrotowy 320 Nm. OPEL Zafira 1.9 CDTI Enjoy Kombi mpv II 2.0 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ OPEL Zafira 1.9 CDTI Enjoy Kombi mpv II 2.0 to diesel.

Warto nadmienić, że OPEL Zafira 1.9 CDTI Enjoy Kombi mpv II 2.0 posiada 5 drzwi, 7 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1070 litrów. Wymiary samochodu: 4467 mm długości, 1801 mm szerokości, 1635 mm wysokości.

Opinie o OPEL Zafira 1.9 CDTI Enjoy Kombi mpv II 2.0 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne OPEL Zafira 1.9 CDTI Enjoy Kombi mpv II 2.0 150KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 7
Moc 150 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1910 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary OPEL Zafira 1.9 CDTI Enjoy Kombi mpv II 2.0 150KM (diesel)

Długość 4467 mm
Szerokość 1801 mm
Rozstaw osi 2703 mm
Wysokość 1635 mm
Masa własna 1628 kg
Masa całkowita 2205 kg

Wyposażenie OPEL Zafira 1.9 CDTI Enjoy Kombi mpv II 2.0 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja automatyczna 2007 - 2008 Standard
Komputer pokładowy 2007 - 2008 Standard
Felgi aluminiowe 16 z ogumieniem 2007 - 2008 Standard
Instalacja radiowa 2007 - 2008 Standard
Zderzaki w kolorze nadwozia 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Kierownica sportowa - skórzana 2007 - 2008 Standard
Lakier metalik 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
Lakier uni 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Fotele przednie ogrzewane 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 900 PLN
Szyba przednia odbijająca promieniowanie cieplne 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 300 PLN

Ceny OPEL Zafira 1.9 CDTI Enjoy Kombi mpv II 2.0 150KM (diesel)

grudzień 2006 - lipiec 2008 101 150 PLN
lipiec 2006 - grudzień 2006 105 500 PLN
styczeń 2006 - lipiec 2006 105 450 PLN
listopad 2005 - grudzień 2005 102 050 PLN
sierpień 2005 - październik 2005 102 050 PLN

Zdjęcia OPEL Zafira 1.9 CDTI Enjoy Kombi mpv II 2.0 150KM (diesel)

Inne wersje generacja-ii

OPEL Zafira - Wiadomości

Systemy, które warto rozważyć przy zakupie nowego samochodu
W dzisiejszych czasach zakup nowego samochodu nie jest łatwą sprawą. Modeli i wersji jest na rynku mnóstwo, a długość list wyposażenia dodatkowego może przyprawić o zawrót głowy. Są jednak takie systemy, które warto wziąć pod uwagę przy zakupie nowego pojazdu.

Wielki powrót Zafiry. Dosłownie. Oto najbardziej praktyczny Opel w gamie
Opel Zafira od lat uznawany był za najbardziej rodzinny model w gamie niemieckiego producenta. Teraz kultowy van oferuje jeszcze więcej możliwości i miejsce nawet dla 9 osób.

Nowoczesne samochody są naszpikowane technologiami, które umilają podróż kierowcy i pasażerom
Zaawansowane systemy multimedialne, szeroka integracja ze smartfonami, nagłośnienie wysokiej jakości oraz nowoczesne systemy bezpieczeństwa i wsparcia - to wszystko docenią kierowca i pasażerowie podczas podróży. Dzięki nowym technologiom samochody weszły na jeszcze wyższy poziom komfortu.

Idealne auto na rodzinne wypady. Na co zwrócić uwagę? Podpowiadamy
Bezpieczny, komfortowy, przestronny, bogato wyposażony, uniwersalny - to cechy, które kojarzymy z idealnym samochodem rodzinnym. Na co powinniśmy zwrócić uwagę przy wyborze takiego auta?

Opinie Moto.pl: nowy Opel Zafira - Odciął się od korzeni
Zafira to ponad dwie dekady na kartach historii niemieckiego koncernu. Po fuzji Niemców z Francuzami, nadszedł czas na poważny zmiany. Auto urosło i stało się bardziej wszechstronne. Sprawdzamy czwartą generację modelu, który wjedzie do polskich salonów po wakacjach.