OPEL Insignia 2.0 CDTI Cosmo aut Kombi II 170KM (diesel) (2015 - 2017)

OPEL Insignia 2.0 CDTI Cosmo aut Kombi II 170KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2015 do 2017 roku. OPEL Insignia 2.0 CDTI Cosmo aut Kombi II to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 125 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji OPEL Insignia 2.0 CDTI Cosmo aut Kombi II wynosi 170 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 220 km/h. Silnik OPEL Insignia 2.0 CDTI Cosmo aut Kombi II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1956 cm3. Na każdy cylinder w silniku OPEL Insignia 2.0 CDTI Cosmo aut Kombi II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy OPEL Insignia 2.0 CDTI Cosmo aut Kombi II osiąga moment obrotowy 400 Nm. OPEL Insignia 2.0 CDTI Cosmo aut Kombi II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ OPEL Insignia 2.0 CDTI Cosmo aut Kombi II to diesel.

Średnie spalanie OPEL Insignia 2.0 CDTI Cosmo aut Kombi II wynosi około 4,5 l na 100km. Warto nadmienić, że OPEL Insignia 2.0 CDTI Cosmo aut Kombi II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1530 litrów. Wymiary samochodu: 4913 mm długości, 1858 mm szerokości, 1520 mm wysokości.

Opinie o OPEL Insignia 2.0 CDTI Cosmo aut Kombi II 170KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania OPEL Insignia 2.0 CDTI Cosmo aut Kombi II 170KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,5 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,8 l/100km

Dane techniczne OPEL Insignia 2.0 CDTI Cosmo aut Kombi II 170KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 220 km/h
Moc 170 KM
Momen obrotowy 400 Nm
Pojemność skokowa silnika 1956 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 70
Emisja CO2 119
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar felgi 7J x 17
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary OPEL Insignia 2.0 CDTI Cosmo aut Kombi II 170KM (diesel)

Długość 4913 mm
Szerokość od 1858 mm do 2084 mm
Rozstaw osi 2737 mm
Wysokość 1520 mm
Masa własna 1668 kg
Masa całkowita 2320 kg

Wyposażenie OPEL Insignia 2.0 CDTI Cosmo aut Kombi II 170KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2017 Standard (w pakiecie) 2 500 PLN
Regulacja długości siedziska fotela kierowcy 2016 - 2017 Standard
Regulacja długości siedziska fotela pasażera 2016 - 2017 Standard
Elektryczna regulacja wysokości i podparcia lędźwiowego foteli przednich 2016 - 2017 Standard
Opony o niskich oporach toczenia 225/55 R17 97W 2016 - 2017 Standard
Elektryczna regulacja wysokości i podparcia lędźwiowego foteli przednich, ręczna nachylenia 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Elektryczna regulacja wysokości i podparcia lędź. foteli przednich, ręczna nachyl. i długości siedz. 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Regulacja kąta nachylenia foteli przednich, manualna 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
Chromowana osłona chłodnicy 2016 - 2017 Standard
Ogrzewanie postojowe 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 6 900 PLN

Ceny OPEL Insignia 2.0 CDTI Cosmo aut Kombi II 170KM (diesel)

sierpień 2016 - czerwiec 2017 133 700 PLN
lipiec 2015 - lipiec 2016 133 600 PLN

Zdjęcia OPEL Insignia 2.0 CDTI Cosmo aut Kombi II 170KM (diesel)

Inne wersje generacja-ii

OPEL Insignia - Wiadomości

Opel Insignia Sports Tourer - 5-metrowe kombi w Studiu Biznes
Po trzech hybrydach z rzędu do Studia Biznes zajechało wielkie kombi Opla. Redaktor naczelny Moto.pl Tomasz Korniejew sprawdził Insignię Sports Tourer z mocnym dieslem pod maską.

Nowy Opel Insignia. Znamy silniki po liftingu - od trzech cylindrów po 230 KM w GSi
Zdjęcia nowego Opla Insignia już wam pokazywaliśmy. Teraz auto oficjalnie zadebiutowało, a my poznaliśmy jednostki napędowe, jakie trafią pod maskę odświeżonej Insignii.

Nowy Opel Insignia na pierwszych zdjęciach. Czas na lekkie odświeżenie modelu
Nowy Opel Insignia oficjalnie zadebiutuje w przyszłym miesiącu. Jednak już teraz Opel pokazał pierwsze zdjęcia. "Nowy" w tym przypadku oznacza oczywiście lekki lifting, a nie kolejną generację.