OPEL Insignia 2.0 CDTI Edition Hatchback I 130KM (diesel) (2008 - 2013)

OPEL Insignia 2.0 CDTI Edition Hatchback I 130KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2008 do 2013 roku. OPEL Insignia 2.0 CDTI Edition Hatchback I to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 96 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji OPEL Insignia 2.0 CDTI Edition Hatchback I wynosi 130 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 205 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,1 s. Silnik OPEL Insignia 2.0 CDTI Edition Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1956 cm3. Na każdy cylinder w silniku OPEL Insignia 2.0 CDTI Edition Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy OPEL Insignia 2.0 CDTI Edition Hatchback I osiąga moment obrotowy 300 Nm. OPEL Insignia 2.0 CDTI Edition Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ OPEL Insignia 2.0 CDTI Edition Hatchback I to diesel.

Średnie spalanie OPEL Insignia 2.0 CDTI Edition Hatchback I wynosi około 5,8 l na 100km. Warto nadmienić, że OPEL Insignia 2.0 CDTI Edition Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 993 litrów. Wymiary samochodu: 4830 mm długości, 1856 mm szerokości, 1498 mm wysokości.

Opinie o OPEL Insignia 2.0 CDTI Edition Hatchback I 130KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania OPEL Insignia 2.0 CDTI Edition Hatchback I 130KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,6 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,8 l/100km

Dane techniczne OPEL Insignia 2.0 CDTI Edition Hatchback I 130KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,1 s
Prędkość maksymalna 205 km/h
Moc 130 KM
Momen obrotowy 300 Nm
Pojemność skokowa silnika 1956 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 70
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 215/60R16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary OPEL Insignia 2.0 CDTI Edition Hatchback I 130KM (diesel)

Długość 4830 mm
Szerokość od 1856 mm do 2084 mm
Rozstaw osi 2737 mm
Wysokość 1498 mm
Masa własna 1703 kg
Masa całkowita 2220 kg

Wyposażenie OPEL Insignia 2.0 CDTI Edition Hatchback I 130KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tapicerka Ribbon, pakiet 2013 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Tapicerka skórzana Siena, pakiet 2013 Standard (w pakiecie) 6 500 PLN
Tapicerka skórzana Siena (perforowana), pakiet 2013 Standard (w pakiecie) 7 900 PLN
Ogrzewana kierownica 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 700 PLN
Tempomat adaptacyjny 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 2 500 PLN
Felgi aluminiowe 18 z ogumieniem 2012 - 2013 Standard
Pakiet Kierowcy 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 4 950 PLN
Pakiet Flotowy Sport/Cosmo 2012 - 2013 Standard
Pakiet Premium Sport/Cosmo 2012 - 2013 Standard
Pakiet Insignia Biznes Edition 2012 - 2013 Standard

Ceny OPEL Insignia 2.0 CDTI Edition Hatchback I 130KM (diesel)

lipiec 2012 - grudzień 2013 107 950 PLN
listopad 2011 - czerwiec 2012 107 400 PLN
lipiec 2011 - październik 2011 104 900 PLN
styczeń 2011 - czerwiec 2011 103 800 PLN
grudzień 2010 103 800 PLN
lipiec 2010 - listopad 2010 102 350 PLN
listopad 2009 - czerwiec 2010 101 450 PLN
czerwiec 2009 - listopad 2009 102 950 PLN
marzec 2009 - czerwiec 2009 101 900 PLN
luty 2009 - marzec 2009 96 400 PLN
grudzień 2008 - luty 2009 93 400 PLN

Zdjęcia OPEL Insignia 2.0 CDTI Edition Hatchback I 130KM (diesel)

Inne wersje generacja-i

OPEL Insignia - Wiadomości

Nowy Opel Insignia na pierwszych zdjęciach. Czas na lekkie odświeżenie modelu
Nowy Opel Insignia oficjalnie zadebiutuje w przyszłym miesiącu. Jednak już teraz Opel pokazał pierwsze zdjęcia. "Nowy" w tym przypadku oznacza oczywiście lekki lifting, a nie kolejną generację.

Opinie Moto.pl: Opel Insignia Country Tourer 1.6 Turbo 200 KM - urodzona na autostradzie
Opel Insignia to auto niemal kultowe - poprzednia generacja była na rynku blisko 9 lat i zyskała ogromną sympatię nie tylko wśród flot, ale i klientów prywatnych. Nowa Insignia kontynuuje założenia modelu i choć nie jest bez wad, trasy szybkiego ruchu to jej żywioł.