OPEL Astra IV 1.6 T SIDI Executive SS Sedan 170KM

OPEL Astra IV 1.6 T SIDI Executive SS Sedan 170KM (benzyna) (2013 - 2016)

OPEL Astra IV 1.6 T SIDI Executive SS Sedan 170KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2013 do 2016 roku. OPEL Astra IV 1.6 T SIDI Executive SS Sedan to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 125 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji OPEL Astra IV 1.6 T SIDI Executive SS Sedan wynosi 170 KM. Silnik OPEL Astra IV 1.6 T SIDI Executive SS Sedan jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku OPEL Astra IV 1.6 T SIDI Executive SS Sedan przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy OPEL Astra IV 1.6 T SIDI Executive SS Sedan osiąga moment obrotowy 260 Nm. OPEL Astra IV 1.6 T SIDI Executive SS Sedan posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ OPEL Astra IV 1.6 T SIDI Executive SS Sedan to benzyna.

Warto nadmienić, że OPEL Astra IV 1.6 T SIDI Executive SS Sedan posiada 4 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1010 litrów. Wymiary samochodu: 4658 mm długości, 1814 mm szerokości, 1510 mm wysokości.

Opinie o OPEL Astra IV 1.6 T SIDI Executive SS Sedan 170KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne OPEL Astra IV 1.6 T SIDI Executive SS Sedan 170KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 170 KM
Momen obrotowy 260 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary OPEL Astra IV 1.6 T SIDI Executive SS Sedan 170KM (benzyna)

Długość 4658 mm
Szerokość od 1814 mm do 2013 mm
Rozstaw osi 2685 mm
Wysokość 1510 mm
Masa własna 1393 kg
Masa całkowita 1935 kg

Wyposażenie OPEL Astra IV 1.6 T SIDI Executive SS Sedan 170KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Fotel kierowcy regulowany w 6 kierunkach 2015 - 2016 Standard
Tempomat 2015 - 2016 Standard
Fotel pasażera regulowany w 6 kierunkach 2015 - 2016 Standard
Pilot parkowania, przód i tył 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
FlexFix - zintegrowany bagażnik rowerowy, pakiet 2015 - 2016 Standard
Konsola centralna z przesuwanym podłokietnikiem i zamykanym schowkiem 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Pilot parkowania, tył 2015 - 2016 Standard
Kierownica trójramienna, skórzana, pakiet 2015 - 2016 Standard
Felgi stalowe 17, strukturalne, z ogumieniem 2015 - 2016 Standard
Pakiet OPC 1 2015 - 2016 Standard

Ceny OPEL Astra IV 1.6 T SIDI Executive SS Sedan 170KM (benzyna)

lipiec 2014 - maj 2016 90 900 PLN
sierpień 2013 - czerwiec 2014 90 250 PLN
marzec 2013 - lipiec 2013 89 950 PLN

Zdjęcia OPEL Astra IV 1.6 T SIDI Executive SS Sedan 170KM (benzyna)

Inne wersje iv

OPEL Astra - Wiadomości

SUV w cenie auta kompaktowego? W abonamencie jest to możliwe!
Kto powiedział, że zakup SUV-a musi oznaczać duży wydatek? Wybierając odpowiednie finansowanie można zrobić to wydając małą kwotę, co idealnie pokazuje oferta Carsmile.

Opinie Moto.pl: Nowy Opel Astra - delikatny lifting i nowe silniki
Opel zaprezentował Astrę po liftingu. Zewnętrznie nie zmieniło się za dużo. Wśród najistotniejszych zmian są m.in. nowe jednostki napędowe i nie są to silniki zapożyczone od PSA.

Nowy Opel Astra 2020 - ceny w Polsce. Od 76 500 złotych za nową Astrę
Nowy Opel Astra oznacza oczywiście lifting popularnego modelu. I choć na pierwszy rzut oka niewiele się zmieniło, to auto otrzymało zupełnie nowe, trzycylindrowe silniki. Bazowa Astra 1.2 Turbo została wyceniona na 76 500 zł.

Nowy Opel Astra. Lifting przynosi zupełnie nowe silniki. Czas na trzy cylindry
Nowy Opel Astra w postaci kolejnej generacji zostanie zaprezentowany w okolicach 2021 r. W tym roku "nowa" Astra oznacza facelifting. I choć na pierwszy rzut oka nie zmieniło się dużo, to w pod maską doszło do prawdziwej rewolucji.

Opel Astra pożegna się z Gliwicami? Nowa generacja ma być produkowana w Russelsheim
Opel Astra aktualnej generacji produkowany jest w fabryce w Gliwicach. Wszystko jednak wskazuje na to, że Astra pożegna się z gliwickimi zakładami. Produkcja ma wrócić do Russelsheim. Polska fabryka zajmie się zupełnie innymi samochodami.