OPEL Astra V 1.6 CDTI Elite SS Kombi Sports Tourer I 160KM

OPEL Astra V 1.6 CDTI Elite SS Kombi Sports Tourer I 160KM (diesel) (2015 - 2018)

OPEL Astra V 1.6 CDTI Elite SS Kombi Sports Tourer I 160KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2015 do 2018 roku. OPEL Astra V 1.6 CDTI Elite SS Kombi Sports Tourer I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 118 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji OPEL Astra V 1.6 CDTI Elite SS Kombi Sports Tourer I wynosi 160 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 220 km/h. Silnik OPEL Astra V 1.6 CDTI Elite SS Kombi Sports Tourer I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku OPEL Astra V 1.6 CDTI Elite SS Kombi Sports Tourer I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy OPEL Astra V 1.6 CDTI Elite SS Kombi Sports Tourer I osiąga moment obrotowy 350 Nm. OPEL Astra V 1.6 CDTI Elite SS Kombi Sports Tourer I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ OPEL Astra V 1.6 CDTI Elite SS Kombi Sports Tourer I to diesel.

Średnie spalanie OPEL Astra V 1.6 CDTI Elite SS Kombi Sports Tourer I wynosi około 4,1 l na 100km. Warto nadmienić, że OPEL Astra V 1.6 CDTI Elite SS Kombi Sports Tourer I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1630 litrów. Wymiary samochodu: 4702 mm długości, 1809 mm szerokości, 1510 mm wysokości.

Opinie o OPEL Astra V 1.6 CDTI Elite SS Kombi Sports Tourer I 160KM (diesel)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania OPEL Astra V 1.6 CDTI Elite SS Kombi Sports Tourer I 160KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,1 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,1 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,5 l/100km

Dane techniczne OPEL Astra V 1.6 CDTI Elite SS Kombi Sports Tourer I 160KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 220 km/h
Moc 160 KM
Momen obrotowy 350 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 48
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 195/65 R15
Rozmiar felgi 6J x 15; 6.5 J x 16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary OPEL Astra V 1.6 CDTI Elite SS Kombi Sports Tourer I 160KM (diesel)

Długość 4702 mm
Szerokość od 1809 mm do 2042 mm
Rozstaw osi 2662 mm
Wysokość 1510 mm
Masa własna 1360 kg
Masa całkowita 1985 kg

Wyposażenie OPEL Astra V 1.6 CDTI Elite SS Kombi Sports Tourer I 160KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
System Opel OnStar 2018 - obecnie Standard
Felgi stalowe 16, strukturalne, z ogumieniem 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Reflektory matrycowe LED IntelliLux z automatycznymi światłami drogowymi oraz tylnymi lampami LED 2016 - obecnie Standard (w pakiecie) 5 900 PLN
Felgi aluminiowe 18 Bi-Color z ogumieniem 2016 - obecnie Standard
Felgi aluminiowe 18 z ogumieniem 2016 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
Koło zapasowe dojazdowe, 16-calowe z podnośnikiem 2016 - obecnie Standard (w pakiecie) 350 PLN
Lakier metalik 2018 Standard (w pakiecie) 2 200 PLN
Lakier perłowy 2018 Standard
Dywaniki gumowe 2018 Standard (w pakiecie) 150 PLN
Lakier specjalny metalik / perłowy 2018 Standard (w pakiecie) 2 950 PLN

Ceny OPEL Astra V 1.6 CDTI Elite SS Kombi Sports Tourer I 160KM (diesel)

luty 2018 - lipiec 2018 99 200 PLN
maj 2017 - styczeń 2018 97 700 PLN
listopad 2015 - kwiecień 2017 96 900 PLN

Zdjęcia OPEL Astra V 1.6 CDTI Elite SS Kombi Sports Tourer I 160KM (diesel)

Inne wersje v-sports-tourer-generacja-i

OPEL Astra - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Seat Leon 1.5 TSI vs. Opel Astra 1.2 Turbo - porównanie. Dwie recepty na kompakt.
Seat i Opel mają ugruntowaną pozycję w klasie kompaktowej. Oba występują jako hatchbacki i rodzinne kombi. Leon za chwilę ustąpi miejsca czwartej generacji, a Astra niedawno przeszła lifting. Sprawdzamy, czy popularne konstrukcje potrafią jeszcze czymś zaskoczyć.

Opinie Moto.pl: Opel Astra 1.2T 130 KM 6MT. Mieszane uczucia
Kosmetyczne poprawki wyglądu, polepszona aerodynamika i parę nowości we wnętrzu - liftingowa klasyka gatunku. Niby tak. Ale znacznie ciekawiej robi się, kiedy zajrzymy pod maskę nowego Opla Astra.