OPEL Astra IV 1.6 Enjoy aut EU6 Kombi ST II 115KM

OPEL Astra IV 1.6 Enjoy aut EU6 Kombi ST II 115KM (benzyna) (2015 - 2016)

OPEL Astra IV 1.6 Enjoy aut EU6 Kombi ST II 115KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2015 do 2016 roku. OPEL Astra IV 1.6 Enjoy aut EU6 Kombi ST II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji OPEL Astra IV 1.6 Enjoy aut EU6 Kombi ST II wynosi 115 KM. Silnik OPEL Astra IV 1.6 Enjoy aut EU6 Kombi ST II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku OPEL Astra IV 1.6 Enjoy aut EU6 Kombi ST II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy OPEL Astra IV 1.6 Enjoy aut EU6 Kombi ST II osiąga moment obrotowy 155 Nm. OPEL Astra IV 1.6 Enjoy aut EU6 Kombi ST II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ OPEL Astra IV 1.6 Enjoy aut EU6 Kombi ST II to benzyna.

Warto nadmienić, że OPEL Astra IV 1.6 Enjoy aut EU6 Kombi ST II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1550 litrów. Wymiary samochodu: 4698 mm długości, 1814 mm szerokości, 1504 mm wysokości.

Opinie o OPEL Astra IV 1.6 Enjoy aut EU6 Kombi ST II 115KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne OPEL Astra IV 1.6 Enjoy aut EU6 Kombi ST II 115KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 115 KM
Momen obrotowy 155 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary OPEL Astra IV 1.6 Enjoy aut EU6 Kombi ST II 115KM (benzyna)

Długość 4698 mm
Szerokość od 1814 mm do 2013 mm
Rozstaw osi 2685 mm
Wysokość 1504 mm
Masa własna 1318 kg
Masa całkowita 1870 kg

Wyposażenie OPEL Astra IV 1.6 Enjoy aut EU6 Kombi ST II 115KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Fotel pasażera regulowany w 6 kierunkach 2015 - 2016 Standard
ABS 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Fotele przednie sportowe 2015 - 2016 Standard
Fotele przednie komfortowe 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Regulacja długości siedziska fotela kierowcy 2015 - 2016 Standard
Tylna kanapa składana, dzielona 60/40 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie i ogrzewane 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Elektryczne szyby przednie 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja automatyczna, sterowana elektronicznie, dwustrefowa 2015 - 2016 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN

Ceny OPEL Astra IV 1.6 Enjoy aut EU6 Kombi ST II 115KM (benzyna)

październik 2015 - maj 2016 80 500 PLN
maj 2015 - wrzesień 2015 79 800 PLN

Zdjęcia OPEL Astra IV 1.6 Enjoy aut EU6 Kombi ST II 115KM (benzyna)

Inne wersje iv-st-generacja-ii

OPEL Astra - Wiadomości

Nietypowe ogłoszenie sprzedaży Opla Astry hitem internetu
- Całe życie myślałam, że on wyrośnie na jakiegoś mądrego chłopaka. Ale widzę, że wyrósł na idiotę - komentuje próbę sprzedaży Opla Astry babcia właściciela samochodu.

Opinie Moto.pl: Nowy Opel Astra - delikatny lifting i nowe silniki
Opel zaprezentował Astrę po liftingu. Zewnętrznie nie zmieniło się za dużo. Wśród najistotniejszych zmian są m.in. nowe jednostki napędowe i nie są to silniki zapożyczone od PSA.

Nowy Opel Astra 2020 - ceny w Polsce. Od 76 500 złotych za nową Astrę
Nowy Opel Astra oznacza oczywiście lifting popularnego modelu. I choć na pierwszy rzut oka niewiele się zmieniło, to auto otrzymało zupełnie nowe, trzycylindrowe silniki. Bazowa Astra 1.2 Turbo została wyceniona na 76 500 zł.

Nowy Opel Astra. Lifting przynosi zupełnie nowe silniki. Czas na trzy cylindry
Nowy Opel Astra w postaci kolejnej generacji zostanie zaprezentowany w okolicach 2021 r. W tym roku "nowa" Astra oznacza facelifting. I choć na pierwszy rzut oka nie zmieniło się dużo, to w pod maską doszło do prawdziwej rewolucji.

Opel Astra pożegna się z Gliwicami? Nowa generacja ma być produkowana w Russelsheim
Opel Astra aktualnej generacji produkowany jest w fabryce w Gliwicach. Wszystko jednak wskazuje na to, że Astra pożegna się z gliwickimi zakładami. Produkcja ma wrócić do Russelsheim. Polska fabryka zajmie się zupełnie innymi samochodami.