OPEL Astra V 1.0 T 120 Lat SS Hatchback I 105KM (benzyna) (2019 - obecnie)

OPEL Astra V 1.0 T 120 Lat SS Hatchback I 105KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2019 do dziś. OPEL Astra V 1.0 T 120 Lat SS Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji OPEL Astra V 1.0 T 120 Lat SS Hatchback I to od 73 100 do 74 800 PLN.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji OPEL Astra V 1.0 T 120 Lat SS Hatchback I wynosi 105 KM. Silnik OPEL Astra V 1.0 T 120 Lat SS Hatchback I jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 998 cm3. Na każdy cylinder w silniku OPEL Astra V 1.0 T 120 Lat SS Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy OPEL Astra V 1.0 T 120 Lat SS Hatchback I osiąga moment obrotowy 170 Nm. OPEL Astra V 1.0 T 120 Lat SS Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ OPEL Astra V 1.0 T 120 Lat SS Hatchback I to benzyna.

Warto nadmienić, że OPEL Astra V 1.0 T 120 Lat SS Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1210 litrów. Wymiary samochodu: 4370 mm długości, 1809 mm szerokości, 1485 mm wysokości.

Opinie o OPEL Astra V 1.0 T 120 Lat SS Hatchback I 105KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne OPEL Astra V 1.0 T 120 Lat SS Hatchback I 105KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 105 KM
Momen obrotowy 170 Nm
Pojemność skokowa silnika 998 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary OPEL Astra V 1.0 T 120 Lat SS Hatchback I 105KM (benzyna)

Długość 4370 mm
Szerokość od 1809 mm do 2042 mm
Rozstaw osi 2662 mm
Wysokość 1485 mm
Masa własna 1188 kg
Masa całkowita 1780 kg

Wyposażenie OPEL Astra V 1.0 T 120 Lat SS Hatchback I 105KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 300 PLN
Fotele przednie ogrzewane 2019 - obecnie Standard
Fotel pasażera regulowany w 6 kierunkach 2019 - obecnie Standard
Elektryczne szyby z przodu i z tyłu 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Dodatkowe elektryczne ogrzewanie w systemie nawiewu powietrza 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Ogrzewanie postojowe 2019 - obecnie Standard
Czujnik odległości przy parkowaniu - tył 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Klimatyzacja 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Lusterka boczne w kolorze nadwozia 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Ogrzewana kierownica 2019 - obecnie Standard

Ceny OPEL Astra V 1.0 T 120 Lat SS Hatchback I 105KM (benzyna)

maj 2019 - obecnie 74 800 PLN
kwiecień 2019 74 000 PLN
styczeń 2019 - marzec 2019 73 100 PLN

Zdjęcia OPEL Astra V 1.0 T 120 Lat SS Hatchback I 105KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje v--generacja-i

OPEL Astra - Wiadomości

Nietypowe ogłoszenie sprzedaży Opla Astry hitem internetu
- Całe życie myślałam, że on wyrośnie na jakiegoś mądrego chłopaka. Ale widzę, że wyrósł na idiotę - komentuje próbę sprzedaży Opla Astry babcia właściciela samochodu.

Opinie Moto.pl: Nowy Opel Astra - delikatny lifting i nowe silniki
Opel zaprezentował Astrę po liftingu. Zewnętrznie nie zmieniło się za dużo. Wśród najistotniejszych zmian są m.in. nowe jednostki napędowe i nie są to silniki zapożyczone od PSA.

Nowy Opel Astra 2020 - ceny w Polsce. Od 76 500 złotych za nową Astrę
Nowy Opel Astra oznacza oczywiście lifting popularnego modelu. I choć na pierwszy rzut oka niewiele się zmieniło, to auto otrzymało zupełnie nowe, trzycylindrowe silniki. Bazowa Astra 1.2 Turbo została wyceniona na 76 500 zł.

Nowy Opel Astra. Lifting przynosi zupełnie nowe silniki. Czas na trzy cylindry
Nowy Opel Astra w postaci kolejnej generacji zostanie zaprezentowany w okolicach 2021 r. W tym roku "nowa" Astra oznacza facelifting. I choć na pierwszy rzut oka nie zmieniło się dużo, to w pod maską doszło do prawdziwej rewolucji.

Opel Astra pożegna się z Gliwicami? Nowa generacja ma być produkowana w Russelsheim
Opel Astra aktualnej generacji produkowany jest w fabryce w Gliwicach. Wszystko jednak wskazuje na to, że Astra pożegna się z gliwickimi zakładami. Produkcja ma wrócić do Russelsheim. Polska fabryka zajmie się zupełnie innymi samochodami.