OPEL Astra IV GTC 1.4 T Sport SS EU6 Hatchback II 140KM

OPEL Astra IV GTC 1.4 T Sport SS EU6 Hatchback II 140KM (benzyna) (2015 - 2018)

OPEL Astra IV GTC 1.4 T Sport SS EU6 Hatchback II 140KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2015 do 2018 roku. OPEL Astra IV GTC 1.4 T Sport SS EU6 Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji OPEL Astra IV GTC 1.4 T Sport SS EU6 Hatchback II wynosi 140 KM. Silnik OPEL Astra IV GTC 1.4 T Sport SS EU6 Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1364 cm3. Na każdy cylinder w silniku OPEL Astra IV GTC 1.4 T Sport SS EU6 Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy OPEL Astra IV GTC 1.4 T Sport SS EU6 Hatchback II osiąga moment obrotowy 200 Nm. OPEL Astra IV GTC 1.4 T Sport SS EU6 Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ OPEL Astra IV GTC 1.4 T Sport SS EU6 Hatchback II to benzyna.

Warto nadmienić, że OPEL Astra IV GTC 1.4 T Sport SS EU6 Hatchback II posiada 3 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4466 mm długości, 1840 mm szerokości, 1482 mm wysokości.

Opinie o OPEL Astra IV GTC 1.4 T Sport SS EU6 Hatchback II 140KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne OPEL Astra IV GTC 1.4 T Sport SS EU6 Hatchback II 140KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 140 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1364 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary OPEL Astra IV GTC 1.4 T Sport SS EU6 Hatchback II 140KM (benzyna)

Długość 4466 mm
Szerokość od 1840 mm do 2020 mm
Rozstaw osi 2695 mm
Wysokość 1482 mm
Masa własna 1322 kg
Masa całkowita 1870 kg

Wyposażenie OPEL Astra IV GTC 1.4 T Sport SS EU6 Hatchback II 140KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Ogrzewanie postojowe 2018 Standard
Hak holowniczy 2018 Standard
Felgi aluminiowe 20, 5-ramienne GSI z ogumieniem 245/40 2018 Standard (w pakiecie) 4 800 PLN
Felgi aluminiowe 20, 5 podwójnych ramion z ogumieniem 245/35 2018 Standard (w pakiecie) 4 800 PLN
Felgi aluminiowe 18, 5-podwójnych ramion (czarny Gloss) z ogumieniem 2018 Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
1 Wyposażenie standardowe do dokończenia 2018 Standard
Lakier metalik, specjalny 2018 Standard
Regulacja długości siedziska fotela kierowcy 2018 Standard (indywidualny)
Wejście USB 2018 Standard (indywidualny)
Pakiet dobrej widoczności 2 2018 Standard (w pakiecie) 2 200 PLN

Ceny OPEL Astra IV GTC 1.4 T Sport SS EU6 Hatchback II 140KM (benzyna)

luty 2018 - grudzień 2018 89 200 PLN
sierpień 2015 - styczeń 2018 88 200 PLN
maj 2015 - lipiec 2015 89 800 PLN

Zdjęcia OPEL Astra IV GTC 1.4 T Sport SS EU6 Hatchback II 140KM (benzyna)

Inne wersje iv-gtc-generacja-ii

OPEL Astra - Wiadomości

Nietypowe ogłoszenie sprzedaży Opla Astry hitem internetu
- Całe życie myślałam, że on wyrośnie na jakiegoś mądrego chłopaka. Ale widzę, że wyrósł na idiotę - komentuje próbę sprzedaży Opla Astry babcia właściciela samochodu.

Opinie Moto.pl: Nowy Opel Astra - delikatny lifting i nowe silniki
Opel zaprezentował Astrę po liftingu. Zewnętrznie nie zmieniło się za dużo. Wśród najistotniejszych zmian są m.in. nowe jednostki napędowe i nie są to silniki zapożyczone od PSA.

Nowy Opel Astra 2020 - ceny w Polsce. Od 76 500 złotych za nową Astrę
Nowy Opel Astra oznacza oczywiście lifting popularnego modelu. I choć na pierwszy rzut oka niewiele się zmieniło, to auto otrzymało zupełnie nowe, trzycylindrowe silniki. Bazowa Astra 1.2 Turbo została wyceniona na 76 500 zł.

Nowy Opel Astra. Lifting przynosi zupełnie nowe silniki. Czas na trzy cylindry
Nowy Opel Astra w postaci kolejnej generacji zostanie zaprezentowany w okolicach 2021 r. W tym roku "nowa" Astra oznacza facelifting. I choć na pierwszy rzut oka nie zmieniło się dużo, to w pod maską doszło do prawdziwej rewolucji.

Opel Astra pożegna się z Gliwicami? Nowa generacja ma być produkowana w Russelsheim
Opel Astra aktualnej generacji produkowany jest w fabryce w Gliwicach. Wszystko jednak wskazuje na to, że Astra pożegna się z gliwickimi zakładami. Produkcja ma wrócić do Russelsheim. Polska fabryka zajmie się zupełnie innymi samochodami.