OPEL Astra IV GTC 1.7 CDTI Sport SS Hatchback I 110KM

OPEL Astra IV GTC 1.7 CDTI Sport SS Hatchback I 110KM (diesel) (2011 - 2012)

OPEL Astra IV GTC 1.7 CDTI Sport SS Hatchback I 110KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2011 do 2012 roku. OPEL Astra IV GTC 1.7 CDTI Sport SS Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji OPEL Astra IV GTC 1.7 CDTI Sport SS Hatchback I wynosi 110 KM. Silnik OPEL Astra IV GTC 1.7 CDTI Sport SS Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1686 cm3. Na każdy cylinder w silniku OPEL Astra IV GTC 1.7 CDTI Sport SS Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy OPEL Astra IV GTC 1.7 CDTI Sport SS Hatchback I osiąga moment obrotowy 280 Nm. OPEL Astra IV GTC 1.7 CDTI Sport SS Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ OPEL Astra IV GTC 1.7 CDTI Sport SS Hatchback I to diesel.

Warto nadmienić, że OPEL Astra IV GTC 1.7 CDTI Sport SS Hatchback I posiada 3 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4466 mm długości, 1840 mm szerokości, 1482 mm wysokości.

Opinie o OPEL Astra IV GTC 1.7 CDTI Sport SS Hatchback I 110KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne OPEL Astra IV GTC 1.7 CDTI Sport SS Hatchback I 110KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 110 KM
Momen obrotowy 280 Nm
Pojemność skokowa silnika 1686 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary OPEL Astra IV GTC 1.7 CDTI Sport SS Hatchback I 110KM (diesel)

Długość 4466 mm
Szerokość od 1840 mm do 2020 mm
Rozstaw osi 2695 mm
Wysokość 1482 mm
Masa własna 1400 kg
Masa całkowita 2020 kg

Wyposażenie OPEL Astra IV GTC 1.7 CDTI Sport SS Hatchback I 110KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 1 950 PLN
Fotele przednie ogrzewane 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Spryskiwacze lamp przednich 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 500 PLN
Komputer pokładowy 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 900 PLN
Hak holowniczy 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 3 200 PLN
Zawieszenie sportowe 2011 - 2012 Standard (indywidualny)
ESP - program stabilizacji toru jazdy z kontrolą trakcji 2011 - 2012 Standard (indywidualny)
Wyświetlacz graficzny 2011 - 2012 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2011 - 2012 Standard (indywidualny)
Spojler tylny 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 700 PLN

Ceny OPEL Astra IV GTC 1.7 CDTI Sport SS Hatchback I 110KM (diesel)

marzec 2012 - grudzień 2012 91 450 PLN
wrzesień 2011 - luty 2012 89 650 PLN

Zdjęcia OPEL Astra IV GTC 1.7 CDTI Sport SS Hatchback I 110KM (diesel)

Inne wersje iv-gtc-generacja-i

OPEL Astra - Wiadomości

Nietypowe ogłoszenie sprzedaży Opla Astry hitem internetu
- Całe życie myślałam, że on wyrośnie na jakiegoś mądrego chłopaka. Ale widzę, że wyrósł na idiotę - komentuje próbę sprzedaży Opla Astry babcia właściciela samochodu.

Opinie Moto.pl: Nowy Opel Astra - delikatny lifting i nowe silniki
Opel zaprezentował Astrę po liftingu. Zewnętrznie nie zmieniło się za dużo. Wśród najistotniejszych zmian są m.in. nowe jednostki napędowe i nie są to silniki zapożyczone od PSA.

Nowy Opel Astra 2020 - ceny w Polsce. Od 76 500 złotych za nową Astrę
Nowy Opel Astra oznacza oczywiście lifting popularnego modelu. I choć na pierwszy rzut oka niewiele się zmieniło, to auto otrzymało zupełnie nowe, trzycylindrowe silniki. Bazowa Astra 1.2 Turbo została wyceniona na 76 500 zł.

Nowy Opel Astra. Lifting przynosi zupełnie nowe silniki. Czas na trzy cylindry
Nowy Opel Astra w postaci kolejnej generacji zostanie zaprezentowany w okolicach 2021 r. W tym roku "nowa" Astra oznacza facelifting. I choć na pierwszy rzut oka nie zmieniło się dużo, to w pod maską doszło do prawdziwej rewolucji.

Opel Astra pożegna się z Gliwicami? Nowa generacja ma być produkowana w Russelsheim
Opel Astra aktualnej generacji produkowany jest w fabryce w Gliwicach. Wszystko jednak wskazuje na to, że Astra pożegna się z gliwickimi zakładami. Produkcja ma wrócić do Russelsheim. Polska fabryka zajmie się zupełnie innymi samochodami.