OPEL Astra III GTC 1.3 CDTI Cosmo Easytronic Hatchback I 90KM

OPEL Astra III GTC 1.3 CDTI Cosmo Easytronic Hatchback I 90KM (diesel) (2006 - 2007)

OPEL Astra III GTC 1.3 CDTI Cosmo Easytronic Hatchback I 90KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2006 do 2007 roku. OPEL Astra III GTC 1.3 CDTI Cosmo Easytronic Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji OPEL Astra III GTC 1.3 CDTI Cosmo Easytronic Hatchback I wynosi 90 KM. Silnik OPEL Astra III GTC 1.3 CDTI Cosmo Easytronic Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1248 cm3. Na każdy cylinder w silniku OPEL Astra III GTC 1.3 CDTI Cosmo Easytronic Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy OPEL Astra III GTC 1.3 CDTI Cosmo Easytronic Hatchback I osiąga moment obrotowy 200 Nm. OPEL Astra III GTC 1.3 CDTI Cosmo Easytronic Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ OPEL Astra III GTC 1.3 CDTI Cosmo Easytronic Hatchback I to diesel.

Warto nadmienić, że OPEL Astra III GTC 1.3 CDTI Cosmo Easytronic Hatchback I posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1070 litrów. Wymiary samochodu: 4288 mm długości, 1794 mm szerokości, 1413 mm wysokości.

Opinie o OPEL Astra III GTC 1.3 CDTI Cosmo Easytronic Hatchback I 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne OPEL Astra III GTC 1.3 CDTI Cosmo Easytronic Hatchback I 90KM (diesel)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 90 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1248 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Zautomatyzowana manualna
Napęd przedni

Wymiary OPEL Astra III GTC 1.3 CDTI Cosmo Easytronic Hatchback I 90KM (diesel)

Długość 4288 mm
Szerokość 1794 mm
Rozstaw osi 2614 mm
Wysokość 1413 mm
Masa własna 1310 kg
Masa całkowita 1785 kg

Wyposażenie OPEL Astra III GTC 1.3 CDTI Cosmo Easytronic Hatchback I 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane mechanicznie 2006 - 2007 Standard
El. podnoszenie szyb, przód 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Zawieszenie sportowe 2006 - 2007 Standard
Termometr zewnętrzny 2006 - 2007 Standard (indywidualny)

Cena OPEL Astra III GTC 1.3 CDTI Cosmo Easytronic Hatchback I 90KM (diesel)

lipiec 2006 - marzec 2007 77 350 PLN

Zdjęcia OPEL Astra III GTC 1.3 CDTI Cosmo Easytronic Hatchback I 90KM (diesel)

Inne wersje iii-gtc--generacja-i

OPEL Astra - Wiadomości

Nietypowe ogłoszenie sprzedaży Opla Astry hitem internetu
- Całe życie myślałam, że on wyrośnie na jakiegoś mądrego chłopaka. Ale widzę, że wyrósł na idiotę - komentuje próbę sprzedaży Opla Astry babcia właściciela samochodu.

Opinie Moto.pl: Nowy Opel Astra - delikatny lifting i nowe silniki
Opel zaprezentował Astrę po liftingu. Zewnętrznie nie zmieniło się za dużo. Wśród najistotniejszych zmian są m.in. nowe jednostki napędowe i nie są to silniki zapożyczone od PSA.

Nowy Opel Astra 2020 - ceny w Polsce. Od 76 500 złotych za nową Astrę
Nowy Opel Astra oznacza oczywiście lifting popularnego modelu. I choć na pierwszy rzut oka niewiele się zmieniło, to auto otrzymało zupełnie nowe, trzycylindrowe silniki. Bazowa Astra 1.2 Turbo została wyceniona na 76 500 zł.

Nowy Opel Astra. Lifting przynosi zupełnie nowe silniki. Czas na trzy cylindry
Nowy Opel Astra w postaci kolejnej generacji zostanie zaprezentowany w okolicach 2021 r. W tym roku "nowa" Astra oznacza facelifting. I choć na pierwszy rzut oka nie zmieniło się dużo, to w pod maską doszło do prawdziwej rewolucji.

Opel Astra pożegna się z Gliwicami? Nowa generacja ma być produkowana w Russelsheim
Opel Astra aktualnej generacji produkowany jest w fabryce w Gliwicach. Wszystko jednak wskazuje na to, że Astra pożegna się z gliwickimi zakładami. Produkcja ma wrócić do Russelsheim. Polska fabryka zajmie się zupełnie innymi samochodami.