OPEL Astra II 1.4 GL Hatchback 90KM (benzyna) (1998 - 2001)

OPEL Astra II 1.4 GL Hatchback 90KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1998 do 2001 roku. OPEL Astra II 1.4 GL Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji OPEL Astra II 1.4 GL Hatchback wynosi 90 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 180 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 12,5 s. Silnik OPEL Astra II 1.4 GL Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1389 cm3.

Cały układ napędowy OPEL Astra II 1.4 GL Hatchback osiąga moment obrotowy 125 Nm. OPEL Astra II 1.4 GL Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ OPEL Astra II 1.4 GL Hatchback to benzyna.

Średnie spalanie OPEL Astra II 1.4 GL Hatchback wynosi około 7,0 l na 100km. Warto nadmienić, że OPEL Astra II 1.4 GL Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1180 litrów. Wymiary samochodu: 1709 mm szerokości.

Opinie o OPEL Astra II 1.4 GL Hatchback 90KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania OPEL Astra II 1.4 GL Hatchback 90KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 7,0 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 9,6 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,7 l/100km

Dane techniczne OPEL Astra II 1.4 GL Hatchback 90KM (benzyna)

Norma Euro Euro 3
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 12,5 s
Prędkość maksymalna 180 km/h
Moc 90 KM
Momen obrotowy 125 Nm
Pojemność skokowa silnika 1389 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 52
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Rozmiar opony 175/70R14
Rozmiar felgi R14
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary OPEL Astra II 1.4 GL Hatchback 90KM (benzyna)

Szerokość 1709 mm
Rozstaw osi 2614 mm
Masa własna 1140 kg

Wyposażenie OPEL Astra II 1.4 GL Hatchback 90KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag kierowcy i pasażera 1998 - 2001 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane mechanicznie 1998 - 2001 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1998 - 2001 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1998 - 2001 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 1998 - 2001 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1998 - 2001 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 1998 - 2001 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 1998 - 2001 Standard (indywidualny)
Immobilizer 1998 - 2001 Standard (indywidualny)
Termometr zewnętrzny 1998 - 2001 Standard (indywidualny)

Ceny OPEL Astra II 1.4 GL Hatchback 90KM (benzyna)

grudzień 2000 - grudzień 2001 47 100 PLN
grudzień 1999 - listopad 2000 45 750 PLN
lipiec 1998 - listopad 1999 47 100 PLN

Zdjęcia OPEL Astra II 1.4 GL Hatchback 90KM (benzyna)

Inne wersje ii

OPEL Astra - Wiadomości

Nietypowe ogłoszenie sprzedaży Opla Astry hitem internetu
- Całe życie myślałam, że on wyrośnie na jakiegoś mądrego chłopaka. Ale widzę, że wyrósł na idiotę - komentuje próbę sprzedaży Opla Astry babcia właściciela samochodu.

Opinie Moto.pl: Nowy Opel Astra - delikatny lifting i nowe silniki
Opel zaprezentował Astrę po liftingu. Zewnętrznie nie zmieniło się za dużo. Wśród najistotniejszych zmian są m.in. nowe jednostki napędowe i nie są to silniki zapożyczone od PSA.

Nowy Opel Astra 2020 - ceny w Polsce. Od 76 500 złotych za nową Astrę
Nowy Opel Astra oznacza oczywiście lifting popularnego modelu. I choć na pierwszy rzut oka niewiele się zmieniło, to auto otrzymało zupełnie nowe, trzycylindrowe silniki. Bazowa Astra 1.2 Turbo została wyceniona na 76 500 zł.

Nowy Opel Astra. Lifting przynosi zupełnie nowe silniki. Czas na trzy cylindry
Nowy Opel Astra w postaci kolejnej generacji zostanie zaprezentowany w okolicach 2021 r. W tym roku "nowa" Astra oznacza facelifting. I choć na pierwszy rzut oka nie zmieniło się dużo, to w pod maską doszło do prawdziwej rewolucji.

Opel Astra pożegna się z Gliwicami? Nowa generacja ma być produkowana w Russelsheim
Opel Astra aktualnej generacji produkowany jest w fabryce w Gliwicach. Wszystko jednak wskazuje na to, że Astra pożegna się z gliwickimi zakładami. Produkcja ma wrócić do Russelsheim. Polska fabryka zajmie się zupełnie innymi samochodami.