NISSAN Navara 2.5 D Platinum Long EU5 aut Pickup III 190KM

NISSAN Navara 2.5 D Platinum Long EU5 aut Pickup III 190KM (diesel) (2011 - 2012)

NISSAN Navara 2.5 D Platinum Long EU5 aut Pickup III 190KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2011 do 2012 roku. NISSAN Navara 2.5 D Platinum Long EU5 aut Pickup III to klasa średnie dostawcze samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 140 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji NISSAN Navara 2.5 D Platinum Long EU5 aut Pickup III wynosi 190 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 172 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,7 s. Silnik NISSAN Navara 2.5 D Platinum Long EU5 aut Pickup III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 2488 cm3. Na każdy cylinder w silniku NISSAN Navara 2.5 D Platinum Long EU5 aut Pickup III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy NISSAN Navara 2.5 D Platinum Long EU5 aut Pickup III osiąga moment obrotowy 450 Nm. NISSAN Navara 2.5 D Platinum Long EU5 aut Pickup III posiada dołączany napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ NISSAN Navara 2.5 D Platinum Long EU5 aut Pickup III to diesel.

Średnie spalanie NISSAN Navara 2.5 D Platinum Long EU5 aut Pickup III wynosi około 8,3 l na 100km. Warto nadmienić, że NISSAN Navara 2.5 D Platinum Long EU5 aut Pickup III posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 5396 mm długości, 1848 mm szerokości, 1913 mm wysokości.

Opinie o NISSAN Navara 2.5 D Platinum Long EU5 aut Pickup III 190KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania NISSAN Navara 2.5 D Platinum Long EU5 aut Pickup III 190KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 8,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 10,6 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 7,0 l/100km

Dane techniczne NISSAN Navara 2.5 D Platinum Long EU5 aut Pickup III 190KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,7 s
Prędkość maksymalna 172 km/h
Moc 190 KM
Momen obrotowy 450 Nm
Pojemność skokowa silnika 2488 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 80
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 235/70 R16
Rozmiar felgi R16; R17
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd Dołączany napęd na 4 koła

Wymiary NISSAN Navara 2.5 D Platinum Long EU5 aut Pickup III 190KM (diesel)

Długość 5396 mm
Szerokość 1848 mm
Rozstaw osi 3200 mm
Wysokość 1913 mm
Masa własna 2000 kg
Masa całkowita 2805 kg

Wyposażenie NISSAN Navara 2.5 D Platinum Long EU5 aut Pickup III 190KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Fotel pasażera regulowany elektrycznie 2012 Standard
Lusterka boczne w chromowanej obudowie 2011 - 2012 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2011 - 2012 Standard (indywidualny)
ABS 2011 - 2012 Standard (indywidualny)
EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania 2011 - 2012 Standard (indywidualny)
BA - system wspomagania nagłego hamowania 2011 - 2012 Standard (indywidualny)
Pasy bezpieczeństwa z napinaczami - przód 2011 - 2012 Standard (indywidualny)
Spryskiwacze lamp przednich 2011 - 2012 Standard (indywidualny)
Zderzaki w kolorze nadwozia 2011 - 2012 Standard (indywidualny)
Stopnie boczne 2011 - 2012 Standard (indywidualny)

Ceny NISSAN Navara 2.5 D Platinum Long EU5 aut Pickup III 190KM (diesel)

kwiecień 2012 - sierpień 2012 152 700 PLN
styczeń 2012 - marzec 2012 155 500 PLN
listopad 2011 - grudzień 2011 152 700 PLN

Zdjęcia NISSAN Navara 2.5 D Platinum Long EU5 aut Pickup III 190KM (diesel)

Inne wersje generacja-iii

NISSAN Navara - Wiadomości

Mercedes klasy X zniknie ze sprzedaży? Powodem jest fatalna sprzedaż
Mercedes-Benz klasy X to pickup klasy premium. Jak na prestiżowe auto przystało, ma równie prestiżową cenę, mimo, że konstrukcyjnie bazuje na Nissanie Navara. Niestety elegancki pickup nie przyjął się na rynku. Wiele wskazuje na to, że niedługo z niego zniknie równie szybko, jak się pojawił.

Nissan Navara - nadjeżdża bestsellerowy "wół roboczy" po faceliftingu
Nissan właśnie przeprowadził subtelny lifting swojego pick-upa. Choć kultowa Navara z zewnątrz wygląda identycznie, zmieniło się sporo aspektów mechanicznych. Teraz japoński pick-up ma być jeszcze dzielniejszy w terenie i pracy, a przy tym zużywać mniej paliwa.