MITSUBISHI Outlander 2.0 Invite + 2WD Kombi VI 150KM (benzyna) (2015 - obecnie)

MITSUBISHI Outlander 2.0 Invite + 2WD Kombi VI 150KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2015 do dziś. MITSUBISHI Outlander 2.0 Invite + 2WD Kombi VI to klasa wyższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji MITSUBISHI Outlander 2.0 Invite + 2WD Kombi VI to od 95 990 do 106 990 PLN.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MITSUBISHI Outlander 2.0 Invite + 2WD Kombi VI wynosi 150 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 190 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,6 s. Silnik MITSUBISHI Outlander 2.0 Invite + 2WD Kombi VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1998 cm3. Na każdy cylinder w silniku MITSUBISHI Outlander 2.0 Invite + 2WD Kombi VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MITSUBISHI Outlander 2.0 Invite + 2WD Kombi VI osiąga moment obrotowy 195 Nm. MITSUBISHI Outlander 2.0 Invite + 2WD Kombi VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ MITSUBISHI Outlander 2.0 Invite + 2WD Kombi VI to benzyna.

Średnie spalanie MITSUBISHI Outlander 2.0 Invite + 2WD Kombi VI wynosi około 6,7 l na 100km. Warto nadmienić, że MITSUBISHI Outlander 2.0 Invite + 2WD Kombi VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4695 mm długości, 1810 mm szerokości, 1680 mm wysokości.

Opinie o MITSUBISHI Outlander 2.0 Invite + 2WD Kombi VI 150KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania MITSUBISHI Outlander 2.0 Invite + 2WD Kombi VI 150KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,7 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,7 l/100km

Dane techniczne MITSUBISHI Outlander 2.0 Invite + 2WD Kombi VI 150KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,6 s
Prędkość maksymalna 190 km/h
Moc 150 KM
Momen obrotowy 195 Nm
Pojemność skokowa silnika 1998 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 63
Emisja CO2 155
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary MITSUBISHI Outlander 2.0 Invite + 2WD Kombi VI 150KM (benzyna)

Długość 4695 mm
Szerokość 1810 mm
Rozstaw osi 2670 mm
Wysokość 1680 mm
Masa własna 1395 kg
Masa całkowita 1985 kg

Wyposażenie MITSUBISHI Outlander 2.0 Invite + 2WD Kombi VI 150KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag - 6 sztuk 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Filtr cząstek stałych 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 18 z ogumieniem 225/55 2020 - obecnie Standard
Felgi aluminiowe 16 z ogumieniem 215/70 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Kierownica wielofunkcyjna 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Zestaw głośnomówiący Bluetooth 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Dźwignia zmiany biegów skórzana 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Radio CD/MP3 2020 - obecnie Standard
Trzeci rząd siedzeń 2020 - obecnie Standard
Elektryczne podnoszenie szyb, przód i tył 2020 - obecnie Standard (indywidualny)

Ceny MITSUBISHI Outlander 2.0 Invite + 2WD Kombi VI 150KM (benzyna)

kwiecień 2020 - obecnie 106 990 PLN
sierpień 2019 - marzec 2020 104 990 PLN
wrzesień 2018 - lipiec 2019 103 990 PLN
styczeń 2017 - sierpień 2018 99 990 PLN
październik 2015 - grudzień 2016 95 990 PLN

Zdjęcia MITSUBISHI Outlander 2.0 Invite + 2WD Kombi VI 150KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vi

MITSUBISHI Outlander - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Kuga PHEV vs. Mitsubishi Outlander PHEV - pojedynek gigantów
Hybrydowe SUV-y łączą dwa najmodniejsze trendy w motoryzacji. Dwa zestawione przez nas modele: Ford Kuga i Mitsubishi Outlander, dodatkowo mają napędy typu plug-in. Można je ładować z gniazdka i użytkować jak elektryczne. Który jest lepszy?


Opinie Moto.pl: Mitsubishi Outlander - gatunek zagrożony wyginięciem
Mitsubishi Outlander to dość "trudny" samochód. Ma sporo wad, ale w końcowym rozrachunku naprawdę łatwo go polubić. Ale jeśli Mitsubishi nie weźmie się do roboty, Outlander wyginie jak dinozaur.

Nowy Mitsubishi Outlander PHEV wyceniony w Polsce. W razie klęski żywiołowej, posłuży jako "generator"
Do salonów właśnie wjechał odświeżony Mitsubishi Outlander PHEV. SUV wyposażony w napęd hybrydowy typu plug-in, czyli z możliwością doładowania z gniazdka, to dobry sposób na poprawę ekonomii, szczególnie w mieście. Jednak taka oszczędność paliwowa nie należy do najtańszych.

SUV tradycyjny czy hybrydowy? Porównujemy wcielenia Mitsubishi Outlandera
Największy SUV w europejskiej gamie Mitsubishi ma korzystną relację ceny do jakości. Mimo, że nie jest już najmłodszy, wciąż może pochwalić się atrakcyjną stylizacją, przestronnym wnętrzem i długą listą dodatków podnoszących komfort i bezpieczeństwo podczas codziennej eksploatacji. Co ciekawe, ofertę właśnie uzupełniła hybryda ładowana z gniazdka. Czy warto się zainteresować tym modelem?