MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Instyle Navi aut Kombi V 2.3 150KM (diesel) (2014 - 2015)

MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Instyle Navi aut Kombi V 2.3 150KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2014 do 2015 roku. MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Instyle Navi aut Kombi V 2.3 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Instyle Navi aut Kombi V 2.3 wynosi 150 KM. Silnik MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Instyle Navi aut Kombi V 2.3 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 2268 cm3. Na każdy cylinder w silniku MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Instyle Navi aut Kombi V 2.3 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Instyle Navi aut Kombi V 2.3 osiąga moment obrotowy 380 Nm. MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Instyle Navi aut Kombi V 2.3 posiada napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Instyle Navi aut Kombi V 2.3 to diesel.

Warto nadmienić, że MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Instyle Navi aut Kombi V 2.3 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4655 mm długości, 1800 mm szerokości, 1680 mm wysokości.

Opinie o MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Instyle Navi aut Kombi V 2.3 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Instyle Navi aut Kombi V 2.3 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 380 Nm
Pojemność skokowa silnika 2268 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd na 4 koła

Wymiary MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Instyle Navi aut Kombi V 2.3 150KM (diesel)

Długość 4655 mm
Szerokość 1800 mm
Rozstaw osi 2670 mm
Wysokość 1680 mm
Masa własna 1580 kg
Masa całkowita 2260 kg

Wyposażenie MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Instyle Navi aut Kombi V 2.3 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Felgi aluminiowe 18 z ogumieniem 225/55 2014 - 2015 Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 16 z ogumieniem 215/70 2014 - 2015 Standard
Kierownica wielofunkcyjna 2014 - 2015 Standard (indywidualny)
Zamek centralny z pilotem 2014 - 2015 Standard
Radio CD/MP3 (6 głośników) 2014 - 2015 Standard
Zestaw głośnomówiący Bluetooth 2014 - 2015 Standard (indywidualny)
Elektryczne podnoszenie szyb, przód i tył 2014 - 2015 Standard (indywidualny)
Roleta przestrzeni bagażowej 2014 - 2015 Standard (indywidualny)
Chromowany przedni grill 2014 - 2015 Standard (indywidualny)
Tapicerka materiałowa 2014 - 2015 Standard

Cena MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Instyle Navi aut Kombi V 2.3 150KM (diesel)

kwiecień 2014 - grudzień 2015 160 990 PLN

Zdjęcia MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Instyle Navi aut Kombi V 2.3 150KM (diesel)

Inne wersje generacja-v

MITSUBISHI Outlander - Wiadomości

SUV tradycyjny czy hybrydowy? Porównujemy wcielenia Mitsubishi Outlandera
Największy SUV w europejskiej gamie Mitsubishi ma korzystną relację ceny do jakości. Dodatkowo, może pochwalić się atrakcyjną stylizacją, przestronnym wnętrzem i długą listą dodatków podnoszących komfort i bezpieczeństwo podczas codziennej eksploatacji. Co ciekawe, ofertę niedawno uzupełniła hybryda ładowana z gniazdka. Czy warto się zainteresować tym modelem?


Opinie Moto.pl: Ford Kuga PHEV vs. Mitsubishi Outlander PHEV - pojedynek gigantów
Hybrydowe SUV-y łączą dwa najmodniejsze trendy w motoryzacji. Dwa zestawione przez nas modele: Ford Kuga i Mitsubishi Outlander, dodatkowo mają napędy typu plug-in. Można je ładować z gniazdka i użytkować jak elektryczne. Który jest lepszy?

Opinie Moto.pl: Mitsubishi Outlander - gatunek zagrożony wyginięciem
Mitsubishi Outlander to dość "trudny" samochód. Ma sporo wad, ale w końcowym rozrachunku naprawdę łatwo go polubić. Ale jeśli Mitsubishi nie weźmie się do roboty, Outlander wyginie jak dinozaur.

Nowy Mitsubishi Outlander PHEV wyceniony w Polsce. W razie klęski żywiołowej, posłuży jako "generator"
Do salonów właśnie wjechał odświeżony Mitsubishi Outlander PHEV. SUV wyposażony w napęd hybrydowy typu plug-in, czyli z możliwością doładowania z gniazdka, to dobry sposób na poprawę ekonomii, szczególnie w mieście. Jednak taka oszczędność paliwowa nie należy do najtańszych.