MITSUBISHI Outlander 2.4 Intense + EU5 CVT Kombi III 170KM (benzyna) (2010 - 2013)

MITSUBISHI Outlander 2.4 Intense + EU5 CVT Kombi III 170KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2010 do 2013 roku. MITSUBISHI Outlander 2.4 Intense + EU5 CVT Kombi III to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 125 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MITSUBISHI Outlander 2.4 Intense + EU5 CVT Kombi III wynosi 170 KM. Silnik MITSUBISHI Outlander 2.4 Intense + EU5 CVT Kombi III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 2360 cm3. Na każdy cylinder w silniku MITSUBISHI Outlander 2.4 Intense + EU5 CVT Kombi III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MITSUBISHI Outlander 2.4 Intense + EU5 CVT Kombi III osiąga moment obrotowy 232 Nm. MITSUBISHI Outlander 2.4 Intense + EU5 CVT Kombi III posiada dołączany napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ MITSUBISHI Outlander 2.4 Intense + EU5 CVT Kombi III to benzyna.

Warto nadmienić, że MITSUBISHI Outlander 2.4 Intense + EU5 CVT Kombi III posiada 5 drzwi, 7 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1691 litrów. Wymiary samochodu: 4665 mm długości, 1800 mm szerokości, 1720 mm wysokości.

Opinie o MITSUBISHI Outlander 2.4 Intense + EU5 CVT Kombi III 170KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne MITSUBISHI Outlander 2.4 Intense + EU5 CVT Kombi III 170KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 7
Moc 170 KM
Momen obrotowy 232 Nm
Pojemność skokowa silnika 2360 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Bezstopniowa, sekwencyjna
Napęd Dołączany napęd na 4 koła

Wymiary MITSUBISHI Outlander 2.4 Intense + EU5 CVT Kombi III 170KM (benzyna)

Długość 4665 mm
Szerokość 1800 mm
Rozstaw osi 2670 mm
Wysokość 1720 mm
Masa własna 1615 kg
Masa całkowita 2290 kg

Wyposażenie MITSUBISHI Outlander 2.4 Intense + EU5 CVT Kombi III 170KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Stacja multimedialna Clarion NX 501E (z nawigacją, DVD, kam. cofania, Bluetooth, wyśw.dotykowym 6,2) 2012 - 2013 Standard
Lakier perłowy 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 2 650 PLN
Lakier metalik 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 2 650 PLN
ASTC - układ stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji 2010 - 2013 Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 18 z ogumieniem 225/55 2010 - 2013 Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 16 z ogumieniem 215/70 2010 - 2013 Standard
Kierownica wielofunkcyjna 2010 - 2013 Standard (indywidualny)
Zamek centralny z pilotem 2010 - 2013 Standard
Radio CD/MP3 (6 głośników) 2010 - 2013 Standard
Radio CD/MP3 ze zmieniarką na 6 CD (6 głośników) 2010 - 2013 Standard

Ceny MITSUBISHI Outlander 2.4 Intense + EU5 CVT Kombi III 170KM (benzyna)

maj 2012 - grudzień 2013 136 000 PLN
styczeń 2012 - kwiecień 2012 127 190 PLN
luty 2011 - grudzień 2011 123 590 PLN
styczeń 2011 119 990 PLN
grudzień 2010 118 990 PLN

Zdjęcia MITSUBISHI Outlander 2.4 Intense + EU5 CVT Kombi III 170KM (benzyna)

Inne wersje generacja-iii

MITSUBISHI Outlander - Wiadomości


Opinie Moto.pl: Mitsubishi Outlander - gatunek zagrożony wyginięciem
Mitsubishi Outlander to dość "trudny" samochód. Ma sporo wad, ale w końcowym rozrachunku naprawdę łatwo go polubić. Ale jeśli Mitsubishi nie weźmie się do roboty, Outlander wyginie jak dinozaur.

Nowy Mitsubishi Outlander PHEV wyceniony w Polsce. W razie klęski żywiołowej, posłuży jako "generator"
Do salonów właśnie wjechał odświeżony Mitsubishi Outlander PHEV. SUV wyposażony w napęd hybrydowy typu plug-in, czyli z możliwością doładowania z gniazdka, to dobry sposób na poprawę ekonomii, szczególnie w mieście. Jednak taka oszczędność paliwowa nie należy do najtańszych.

SUV tradycyjny czy hybrydowy? Porównujemy wcielenia Mitsubishi Outlandera
Największy SUV w europejskiej gamie Mitsubishi ma korzystną relację ceny do jakości. Mimo, że nie jest już najmłodszy, wciąż może pochwalić się atrakcyjną stylizacją, przestronnym wnętrzem i długą listą dodatków podnoszących komfort i bezpieczeństwo podczas codziennej eksploatacji. Co ciekawe, ofertę właśnie uzupełniła hybryda ładowana z gniazdka. Czy warto się zainteresować tym modelem?