MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Instyle NAVI Kombi III 156KM (diesel) (2010)

MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Instyle NAVI Kombi III 156KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2010 roku. MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Instyle NAVI Kombi III to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 115 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Instyle NAVI Kombi III wynosi 156 KM. Silnik MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Instyle NAVI Kombi III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 2179 cm3. Na każdy cylinder w silniku MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Instyle NAVI Kombi III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Instyle NAVI Kombi III osiąga moment obrotowy 380 Nm. MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Instyle NAVI Kombi III posiada dołączany napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Instyle NAVI Kombi III to diesel.

Warto nadmienić, że MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Instyle NAVI Kombi III posiada 5 drzwi, 7 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1691 litrów. Wymiary samochodu: 4665 mm długości, 1800 mm szerokości, 1720 mm wysokości.

Opinie o MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Instyle NAVI Kombi III 156KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Instyle NAVI Kombi III 156KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 7
Moc 156 KM
Momen obrotowy 380 Nm
Pojemność skokowa silnika 2179 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd Dołączany napęd na 4 koła

Wymiary MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Instyle NAVI Kombi III 156KM (diesel)

Długość 4665 mm
Szerokość 1800 mm
Rozstaw osi 2670 mm
Wysokość 1720 mm
Masa własna 1735 kg
Masa całkowita 2410 kg

Wyposażenie MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Instyle NAVI Kombi III 156KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Czujniki parkowania - tył 2010 Standard (indywidualny)
Szyby tylne przyciemniane 2010 Standard (indywidualny)
Szyberdach szklany otwierany elektrycznie 2010 Standard (indywidualny)
ABS 2010 Standard (indywidualny)
EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania 2010 Standard (indywidualny)
Czujnik deszczu 2010 Standard (indywidualny)
Koło zapasowe dojazdowe 2010 Standard (indywidualny)
Kierownica i drążek zmiany biegów skórzane 2010 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja automatyczna 2010 Standard (indywidualny)
Ogrzewanie przednich foteli 2010 Standard (indywidualny)

Ceny MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Instyle NAVI Kombi III 156KM (diesel)

sierpień 2010 - listopad 2010 155 000 PLN
kwiecień 2010 - lipiec 2010 160 000 PLN

Zdjęcia MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Instyle NAVI Kombi III 156KM (diesel)

Inne wersje generacja-iii

MITSUBISHI Outlander - Wiadomości

SUV tradycyjny czy hybrydowy? Porównujemy wcielenia Mitsubishi Outlandera
Największy SUV w europejskiej gamie Mitsubishi ma korzystną relację ceny do jakości. Dodatkowo, może pochwalić się atrakcyjną stylizacją, przestronnym wnętrzem i długą listą dodatków podnoszących komfort i bezpieczeństwo podczas codziennej eksploatacji. Co ciekawe, ofertę niedawno uzupełniła hybryda ładowana z gniazdka. Czy warto się zainteresować tym modelem?


Opinie Moto.pl: Ford Kuga PHEV vs. Mitsubishi Outlander PHEV - pojedynek gigantów
Hybrydowe SUV-y łączą dwa najmodniejsze trendy w motoryzacji. Dwa zestawione przez nas modele: Ford Kuga i Mitsubishi Outlander, dodatkowo mają napędy typu plug-in. Można je ładować z gniazdka i użytkować jak elektryczne. Który jest lepszy?

Opinie Moto.pl: Mitsubishi Outlander - gatunek zagrożony wyginięciem
Mitsubishi Outlander to dość "trudny" samochód. Ma sporo wad, ale w końcowym rozrachunku naprawdę łatwo go polubić. Ale jeśli Mitsubishi nie weźmie się do roboty, Outlander wyginie jak dinozaur.

Nowy Mitsubishi Outlander PHEV wyceniony w Polsce. W razie klęski żywiołowej, posłuży jako "generator"
Do salonów właśnie wjechał odświeżony Mitsubishi Outlander PHEV. SUV wyposażony w napęd hybrydowy typu plug-in, czyli z możliwością doładowania z gniazdka, to dobry sposób na poprawę ekonomii, szczególnie w mieście. Jednak taka oszczędność paliwowa nie należy do najtańszych.