MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Intense + Kombi II 156KM (diesel) (2008 - 2010)

MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Intense + Kombi II 156KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2008 do 2010 roku. MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Intense + Kombi II to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 115 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Intense + Kombi II wynosi 156 KM. Silnik MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Intense + Kombi II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 2179 cm3. Na każdy cylinder w silniku MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Intense + Kombi II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Intense + Kombi II osiąga moment obrotowy 380 Nm. MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Intense + Kombi II posiada dołączany napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Intense + Kombi II to diesel.

Warto nadmienić, że MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Intense + Kombi II posiada 5 drzwi, 7 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1691 litrów. Wymiary samochodu: 4640 mm długości, 1800 mm szerokości, 1720 mm wysokości.

Opinie o MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Intense + Kombi II 156KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Intense + Kombi II 156KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 7
Moc 156 KM
Momen obrotowy 380 Nm
Pojemność skokowa silnika 2179 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd Dołączany napęd na 4 koła

Wymiary MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Intense + Kombi II 156KM (diesel)

Długość 4640 mm
Szerokość 1800 mm
Rozstaw osi 2670 mm
Wysokość 1720 mm
Masa własna 1735 kg
Masa całkowita 2360 kg

Wyposażenie MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Intense + Kombi II 156KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2008 - 2010 Standard
Światła przeciwmgielne 2008 - 2010 Standard
Tempomat 2008 - 2010 Standard
Klimatyzacja automatyczna 2008 - 2010 Standard
Zamek centralny 2008 - 2010 Standard
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 2008 - 2010 Standard
Wycieraczka szyby tylnej 2008 - 2010 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2008 - 2010 Standard
Szyby barwione 2008 - 2010 Standard
4/5 zagłówki 2008 - 2010 Standard (indywidualny)

Ceny MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Intense + Kombi II 156KM (diesel)

sierpień 2009 - styczeń 2010 120 990 PLN
lipiec 2009 - sierpień 2009 150 490 PLN
maj 2009 - lipiec 2009 144 990 PLN
styczeń 2009 - kwiecień 2009 140 490 PLN
wrzesień 2008 - grudzień 2008 133 990 PLN
sierpień 2008 - wrzesień 2008 138 990 PLN
kwiecień 2008 - lipiec 2008 143 990 PLN

Zdjęcia MITSUBISHI Outlander 2.2 DID Intense + Kombi II 156KM (diesel)

Inne wersje generacja-ii

MITSUBISHI Outlander - Wiadomości

SUV tradycyjny czy hybrydowy? Porównujemy wcielenia Mitsubishi Outlandera
Największy SUV w europejskiej gamie Mitsubishi ma korzystną relację ceny do jakości. Dodatkowo, może pochwalić się atrakcyjną stylizacją, przestronnym wnętrzem i długą listą dodatków podnoszących komfort i bezpieczeństwo podczas codziennej eksploatacji. Co ciekawe, ofertę niedawno uzupełniła hybryda ładowana z gniazdka. Czy warto się zainteresować tym modelem?


Opinie Moto.pl: Ford Kuga PHEV vs. Mitsubishi Outlander PHEV - pojedynek gigantów
Hybrydowe SUV-y łączą dwa najmodniejsze trendy w motoryzacji. Dwa zestawione przez nas modele: Ford Kuga i Mitsubishi Outlander, dodatkowo mają napędy typu plug-in. Można je ładować z gniazdka i użytkować jak elektryczne. Który jest lepszy?

Opinie Moto.pl: Mitsubishi Outlander - gatunek zagrożony wyginięciem
Mitsubishi Outlander to dość "trudny" samochód. Ma sporo wad, ale w końcowym rozrachunku naprawdę łatwo go polubić. Ale jeśli Mitsubishi nie weźmie się do roboty, Outlander wyginie jak dinozaur.

Nowy Mitsubishi Outlander PHEV wyceniony w Polsce. W razie klęski żywiołowej, posłuży jako "generator"
Do salonów właśnie wjechał odświeżony Mitsubishi Outlander PHEV. SUV wyposażony w napęd hybrydowy typu plug-in, czyli z możliwością doładowania z gniazdka, to dobry sposób na poprawę ekonomii, szczególnie w mieście. Jednak taka oszczędność paliwowa nie należy do najtańszych.