MITSUBISHI Outlander 2.0 Turbo Alpine Edition Kombi I 202KM (benzyna) (2007 - 2008)

MITSUBISHI Outlander 2.0 Turbo Alpine Edition Kombi I 202KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2007 do 2008 roku. MITSUBISHI Outlander 2.0 Turbo Alpine Edition Kombi I to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 148 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MITSUBISHI Outlander 2.0 Turbo Alpine Edition Kombi I wynosi 202 KM. Silnik MITSUBISHI Outlander 2.0 Turbo Alpine Edition Kombi I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku MITSUBISHI Outlander 2.0 Turbo Alpine Edition Kombi I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MITSUBISHI Outlander 2.0 Turbo Alpine Edition Kombi I osiąga moment obrotowy 303 Nm. MITSUBISHI Outlander 2.0 Turbo Alpine Edition Kombi I posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ MITSUBISHI Outlander 2.0 Turbo Alpine Edition Kombi I to benzyna.

Warto nadmienić, że MITSUBISHI Outlander 2.0 Turbo Alpine Edition Kombi I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4545 mm długości, 1780 mm szerokości, 1670 mm wysokości.

Opinie o MITSUBISHI Outlander 2.0 Turbo Alpine Edition Kombi I 202KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne MITSUBISHI Outlander 2.0 Turbo Alpine Edition Kombi I 202KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 202 KM
Momen obrotowy 303 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary MITSUBISHI Outlander 2.0 Turbo Alpine Edition Kombi I 202KM (benzyna)

Długość 4545 mm
Szerokość 1780 mm
Rozstaw osi 2625 mm
Wysokość 1670 mm
Masa własna 1595 kg
Masa całkowita 2070 kg

Wyposażenie MITSUBISHI Outlander 2.0 Turbo Alpine Edition Kombi I 202KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Instalacja radiowa + 6 głośników 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Gniazdo 12V 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Regulacja lędźwiowa fotela kierowcy 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Szyby boczne-tylne przyciemniane 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Napinacze pasów bezpieczeństwa 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Trzecie światło stop 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Nawiew wentylacji na tylne miejsca 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
EBD-elektroniczny rozdział sił hamowania 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Uchwyty ISOFIX do inst. fotelika dziecięcego 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 1 990 PLN

Ceny MITSUBISHI Outlander 2.0 Turbo Alpine Edition Kombi I 202KM (benzyna)

styczeń 2008 - marzec 2008 115 490 PLN
wrzesień 2007 - styczeń 2008 120 490 PLN
maj 2007 - sierpień 2007 125 490 PLN

Zdjęcia MITSUBISHI Outlander 2.0 Turbo Alpine Edition Kombi I 202KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

MITSUBISHI Outlander - Wiadomości

SUV tradycyjny czy hybrydowy? Porównujemy wcielenia Mitsubishi Outlandera
Największy SUV w europejskiej gamie Mitsubishi ma korzystną relację ceny do jakości. Dodatkowo, może pochwalić się atrakcyjną stylizacją, przestronnym wnętrzem i długą listą dodatków podnoszących komfort i bezpieczeństwo podczas codziennej eksploatacji. Co ciekawe, ofertę niedawno uzupełniła hybryda ładowana z gniazdka. Czy warto się zainteresować tym modelem?


Opinie Moto.pl: Ford Kuga PHEV vs. Mitsubishi Outlander PHEV - pojedynek gigantów
Hybrydowe SUV-y łączą dwa najmodniejsze trendy w motoryzacji. Dwa zestawione przez nas modele: Ford Kuga i Mitsubishi Outlander, dodatkowo mają napędy typu plug-in. Można je ładować z gniazdka i użytkować jak elektryczne. Który jest lepszy?

Opinie Moto.pl: Mitsubishi Outlander - gatunek zagrożony wyginięciem
Mitsubishi Outlander to dość "trudny" samochód. Ma sporo wad, ale w końcowym rozrachunku naprawdę łatwo go polubić. Ale jeśli Mitsubishi nie weźmie się do roboty, Outlander wyginie jak dinozaur.

Nowy Mitsubishi Outlander PHEV wyceniony w Polsce. W razie klęski żywiołowej, posłuży jako "generator"
Do salonów właśnie wjechał odświeżony Mitsubishi Outlander PHEV. SUV wyposażony w napęd hybrydowy typu plug-in, czyli z możliwością doładowania z gniazdka, to dobry sposób na poprawę ekonomii, szczególnie w mieście. Jednak taka oszczędność paliwowa nie należy do najtańszych.